Інституційний репозитарій ЗНУ

Технології ігрової педагогіки у навчанні німецькій мові у початковій школі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Трусова, Олена Олександрівна
dc.date.accessioned 2023-12-20T08:40:21Z
dc.date.available 2023-12-20T08:40:21Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17378
dc.description Трусова О. О. Технології ігрової педагогіки у навчанні німецькій мові у початковій школі : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 035 "Філологія" / наук. керівник Н. В. Шапочка. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 57 с. uk
dc.description.abstract UA : Дипломна робота – 57 сторінок, 34 джерел Об’єкт дослідження: ігрова техніка при навчанні німецької мови Мета дослідження: охарактеризувати використання ігрової діяльності на заняттях з німецької мови в початковій школі. Теоретико-методологічна засади: дослідження зарубіжних та вітчизняних авторів, фахівців у галузі педагогіки, психології. У процесі вивчення використання ігрової діяльності на уроках початкової школи, застосовувалися принципи і методи загальнонаукового та аналітичного аналізу, джерела, що потребували значного аналізу та дослідження даного матеріалу, аналіз змісту монографій, статей. При опрацюванні джерел використовувався метод критики та класифікації джерел. Для впорядкування та узагальнення матеріалу застосовувався типологічний метод. Отримані результати:Теоретичні засади цього дослідження стали наріжним каменем для розуміння освітнього потенціалу ігрової педагогіки. Досліджуючи активну природу гри як форми пізнання, заглиблюючись в історичні та структурні виміри ігор, а також розглядаючи їх класифікацію, дослідження контекстуалізувало значення ігор як динамічного інструменту для навчання. Зокрема, дослідження творчих та рольових ігор підкреслило їхню унікальну актуальність в освітньому процесі. Ці теоретичні висновки підкреслюють педагогічну цінність інтеграції ігор у навчальну програму з німецької мови для початкової школи. Експериментальний етап дослідження був присвячений вивченню практичних наслідків застосування ігрової педагогіки. Організація та методологія експериментальної роботи підкреслили важливість використання змішаних методів дослідження, які поєднували кількісні та якісні підходи для всебічної оцінки впливу ігрових технологій. За допомогою експерименту було зафіксовано базові знання учнів та їхнє сприйняття до впровадження ігрового навчання. Визначення впливу ігрових технологій на лексичну компетенцію продемонструвало, як стратегічне використання ігор може покращити засвоєння мови. Методи, що застосовуються в ігровій діяльності, висвітлили різноманітний спектр стратегій, які можуть бути застосовані для покращення вивчення мови. uk
dc.description.abstract DE : Derzeit werden die Ziele, Inhalte und Methoden der Bildung in der modernen Schule aktiv aktualisiert. In der gegenwärtigen Phase muss betont werden, dass die Bildung nicht nur auf die Aneignung bestimmter Kenntnisse, sondern auch auf die Entwicklung der Persönlichkeit, ihrer kognitiven und kreativen Fähigkeiten ausgerichtet sein muss. In diesem Zusammenhang sind neue Wege zur Aktivierung des Bildungsprozesses und zur Stimulierung der kognitiven Aktivität erforderlich, was das gestiegene Interesse an der Einführung von Spieltechnologien in den Lernprozess neben dem traditionellen Unterricht erklärt. Aufgrund der modernen pädagogischen Praxis besteht derzeit bei einer großen Zahl von Studierenden ein geringes kognitives Interesse an dem Fach, so dass die Hauptaufgabe des Lehrers darin besteht, die effektivsten Formen, Methoden, Bedingungen und Methoden des Lernens zu finden . Somit bleibt das Problem der Intensivierung der pädagogischen und kognitiven Aktivität sowohl theoretisch als auch praktisch relevant. Eines der wirksamsten Mittel, um bei Grundschülern das Interesse an der deutschen Sprache zu wecken, ist die Einführung von Spieltechnologien im Unterricht, die dazu beitragen, während des gesamten Unterrichts eine emotionale Stimmung bei den Schülern zu erzeugen, eine positive Einstellung zur geleisteten Arbeit hervorzurufen und sich zu verbessern allgemeine Leistung, die es ermöglicht, dasselbe Material auf verschiedene Arten zu wiederholen. Trotz der großen theoretischen Basis besteht in der modernen ukrainischen Schule ein dringender Bedarf, das methodische Potenzial im Hinblick auf aktive Bildungsformen zu erweitern. Spieltechnologien gehören zu solchen aktiven Lernformen, die in der Pädagogik nur unzureichend abgedeckt werden. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject гра uk
dc.subject ігрові технології uk
dc.subject ігрові методи uk
dc.subject інтерактив uk
dc.subject дидактичні ігри uk
dc.subject психологічний uk
dc.subject соціальний та педагогічні аспекти uk
dc.subject соціальні ігри uk
dc.subject планування та впровадження ігор uk
dc.subject spiel uk
dc.subject spieltechnologien uk
dc.subject spielmethoden uk
dc.subject interaktive uk
dc.subject didaktische spiele uk
dc.subject psychologische uk
dc.subject soziale und pädagogische aspekte uk
dc.subject soziale spiele uk
dc.subject dlanung und durchführung von spielen uk
dc.title Технології ігрової педагогіки у навчанні німецькій мові у початковій школі uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу