UA : Робота викладена на 51 сторінці друкованого тексту, містить 25 рисунків, 2 таблиці, було використано 49 літературних джерел. Об’єкт дослідження – освітній процес з фізики у закладах загальної середньої освіти. Мета роботи: обґрунтування методичних засад проведення експериментальних досліджень з використанням симуляторів з фізики у закладах загальної середньої освіти за дистанційної форми навчання. Методи дослідження – аналітичний, емпіричний, експериментальний. Наукова новизна одержаних результатів полягає в розробленні методичних засад використання фізичних симуляторів для організації і проведення експериментальних досліджень з фізики за дистанційної форми навчання; запропоновано метод підготовки учнів до проведення експериментальних досліджень, що ґрунтується на використанні дослідницьких ланцюжків. Практичне значення дослідження визначається тим, що розроблені методичні засади використання симуляторів фізичних процесів можна використовувати в освітньому процесі з фізики під час виконання експериментальних досліджень (зокрема, за дистанційної форми навчання).
EN : Master's qualification work "Using simulators for the organization of experimental research of students in physics under the distance form of education": 51 pages, 25 figures, 2 tables, 49 sources. The object of the research is the educational process in physics in institutions of general secondary education. The purpose of the work: substantiating the methodological principles of conducting experimental research using simulators in physics in institutions of general secondary education under the distance form of education. The methods of research − analytical, empirical, experimental. The scientific novelty of the obtained results lies in the development of methodological principles for the use of physical simulators for the organization and conduct of experimental research in physics under the distance form of education; a method of training students to conduct experimental research based on the use of research chains is proposed. The practical significance of the study is determined by the fact that the developed methodological principles of using simulators of physical processes can be used in the educational process of physics during the performance of experimental studies (in particular, in the form of distance learning).