Інституційний репозитарій ЗНУ

Використання симуляторів для організації експериментальних досліджень учнів з фізики за дистанційної форми навчання

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Коноваленко, Любов Іванівна
dc.date.accessioned 2023-12-20T10:51:01Z
dc.date.available 2023-12-20T10:51:01Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17385
dc.description Коноваленко Л. І. Використання симуляторів для організації експериментальних досліджень учнів з фізики за дистанційної форми навчання : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 014.08 «Середня освіта (Фізика)» / наук. керівник А. М. Андрєєв. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 51 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 51 сторінці друкованого тексту, містить 25 рисунків, 2 таблиці, було використано 49 літературних джерел. Об’єкт дослідження – освітній процес з фізики у закладах загальної середньої освіти. Мета роботи: обґрунтування методичних засад проведення експериментальних досліджень з використанням симуляторів з фізики у закладах загальної середньої освіти за дистанційної форми навчання. Методи дослідження – аналітичний, емпіричний, експериментальний. Наукова новизна одержаних результатів полягає в розробленні методичних засад використання фізичних симуляторів для організації і проведення експериментальних досліджень з фізики за дистанційної форми навчання; запропоновано метод підготовки учнів до проведення експериментальних досліджень, що ґрунтується на використанні дослідницьких ланцюжків. Практичне значення дослідження визначається тим, що розроблені методичні засади використання симуляторів фізичних процесів можна використовувати в освітньому процесі з фізики під час виконання експериментальних досліджень (зокрема, за дистанційної форми навчання). uk
dc.description.abstract EN : Master's qualification work "Using simulators for the organization of experimental research of students in physics under the distance form of education": 51 pages, 25 figures, 2 tables, 49 sources. The object of the research is the educational process in physics in institutions of general secondary education. The purpose of the work: substantiating the methodological principles of conducting experimental research using simulators in physics in institutions of general secondary education under the distance form of education. The methods of research − analytical, empirical, experimental. The scientific novelty of the obtained results lies in the development of methodological principles for the use of physical simulators for the organization and conduct of experimental research in physics under the distance form of education; a method of training students to conduct experimental research based on the use of research chains is proposed. The practical significance of the study is determined by the fact that the developed methodological principles of using simulators of physical processes can be used in the educational process of physics during the performance of experimental studies (in particular, in the form of distance learning). uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject симулятори фізичних процесів uk
dc.subject експериментальні дослідження uk
dc.subject підготовчі вправи до лабораторних робіт з фізики uk
dc.subject лабораторні роботи з фізики uk
dc.subject дослідницькі ланцюжки uk
dc.subject дистанційна форма навчання uk
dc.subject simulators of physical processes uk
dc.subject experimental research uk
dc.subject preparatory exercises for laboratory papers in physics uk
dc.subject laboratory papers in physics uk
dc.subject research chains uk
dc.subject distance form of learning uk
dc.title Використання симуляторів для організації експериментальних досліджень учнів з фізики за дистанційної форми навчання uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу