ZNU Institutional Repository

Методика навчання іншомовного спілкування школярів на основі інтеграції предметів “Англійська мова” та “Математика”

Show simple item record

dc.contributor.author Кононенко, Ольга Андріївна
dc.date.accessioned 2023-12-21T11:42:30Z
dc.date.available 2023-12-21T11:42:30Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17427
dc.description Кононенко О. А . Методика навчання іншомовного спілкування школярів на основі інтеграції предметів “Англійська мова” та “Математика” : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 035 «Філологія» / наук. керівник Н. О. Надточій. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 50 с. uk
dc.description.abstract UA : Дипломна робота – 50 стор., 67 джерела, 3 додатки Мета дослідження – виявити теоретичні та методичні аспекти процесу застосування технологій CLIL у молодших класах на заняттях математики. Об’єкт дослідження – є інтегроване формування іншомовної комунікативної компетенції та компетенцій з математики в учнів молодших класів. Предмет дослідження – особливості застосування технології CLIL для інтегрованого формування іншомовної комунікативної компетенції та компетенцій з математики в учнів молодших класів. Теоретико-методологічні засади: провідні положення застосування технології предметно-мовного інтегрованого навчання (CLIL) в освітніх закладах різних рівнів: С. Бобиль, Ю. Рудник, Ю. Панасюк, Н. Євтушенко, Д. Коіл, Д. Марш. Отримані результати: Використання іноземної мови на уроках математики сприяло покращенню мовлення та комунікативних навичок учнів, що стало помітним під час спільних проектів та обговорень математичних задач. Учні виразили більший інтерес до математики та іноземної мови через використання технологій CLIL. Інтерактивні уроки та проекти зробили навчання цікавим та заохочували до активного участі. Отримані результати дослідження свідчать про успішність застосування технологій CLIL у молодших класах на заняттях математики. Цей підхід сприяє не лише покращенню засвоєння математичних знань, але й розвитку комунікативних та мовленнєвих навичок учнів, стимулюючи їхню мотивацію до вивчення предмету та іноземної мови. uk
dc.description.abstract EN : The presented thesis is devoted to CLIL techniques in junior grade math lessons. The main purpose of this study is to identify the theoretical and methodological aspects of the process of using CLIL technology in the junior grades of mathematics classes. This has determined the implementation of the following tasks: clarify the features of the use of CLIL technology for the integrated formation of foreign language communication and mathematical abilities in students of lower grades and develop algorithms for the implementation of the process of using CLIL technology in math lessons of lower grades. As a result of research, it was established that teaching foreign language communication of young schoolchildren on the basis of the integration of foreign languages and mathematics is a purposeful complex process of learning, development, cognition and education of the child's personality. The method of applying KLIL technology is a combination of several methodological approaches, including theoretical analysis of the scientific literature, pedagogical experiments, observation of lessons, teacher-student questionnaires, analysis of learning results and comparative analysis with other methods of teaching mathematics. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject іноземна мова uk
dc.subject інтеграція uk
dc.subject математика uk
dc.title Методика навчання іншомовного спілкування школярів на основі інтеграції предметів “Англійська мова” та “Математика” uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics