ZNU Institutional Repository

Інтертекстуальність у романі Джона Харвуда "Привид автора"

Show simple item record

dc.contributor.author Бобришева, Катерина Олександрівна
dc.date.accessioned 2023-12-22T11:29:26Z
dc.date.available 2023-12-22T11:29:26Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17444
dc.description Бобришева К. О. Інтертекстуальність у романі Джона Харвуда "Привид автора" : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 035 «Філологія» / наук. керівник О. В. Тупахіна . Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 64 с. uk
dc.description.abstract UA : Дипломна робота 64 стор., 74 джерел Об’єкт дослідження: інтертекстуальні зв’язки із вікторіанською спадщиною у неовікторіанському романі початку ХХІ століття. Мета роботи: дослідження особливостей актуалізації жанрових моделей, сюжетів, мотивів і образів літератури вікторіанської доби у постмодерністському інтер’єрі роману австралійського письменника Джона Харвуда «Привид автора». Теоретико-методологічні засади: загальна теорія інтертекстуальності (М. Бахтін, Ж. Женетт, Ю. Крістєва, Р. Барт, Р. Лахманн), постмодерністська історіософія і феномен історіографічного метароману (Ж. Бодрійяр, Ф. Джеймісон, Л. Хатчеон), постколоніальні студії (Е. Саід, Е. Хо) неовікторіанські студії (Д. Шиллер, М.-Л. Кольке, К. Мітчелл, М. Ллюеллін, О. Тупахіна, Ю. Скороходько, О. Юрчук). Отримані результати: На прикладі неовікторіанського роману австралійського письменник Джона Харвуда «Привид автора» (2004) було розкрито взаємодію постмодерністської художньої свідомості з вікторіанським претекстом на архітекстуальному та інтертекстуальному рівнях, досліджено специфіку використання у постмодерністському інтер’єрі інструментарію вікторіанської готичної прози, виявлено маркери трансгенераційної історичної травми австралійців як вигнанців Британської імперії. uk
dc.description.abstract EN : Master’s thesis 64 pages, 74 sources The object of the study: peculiarities of the phenomenon of intertextuality and intertextual code in a neo-victorian work using the example of John Harwood's novel “The Ghost Writer”. The purpose of the work: research and study of the methods and functionality of the postmodern (neo-victorian) text through the prism of the analysis of interaction within multiple textual levels (architextual and intertextual) based on the novel “The Ghost Writer” by the Australian writer John Harwood. Theoretical and methodological foundations: fundamental theses on acquisition in the theory of intertextuality (M. Bakhtin, J. Genette, Y. Kristeva, R. Bart) and neo-Victorian studies (O. V. Tupakhina, Y. Skorokhodko). Results obtained throughout the research: regarding one of the most prominent representatives of the “neo-victorian novel” of 2004, herein namely “The Ghost Writer” by John Harwood, the interaction of postmodern literal consciousness with the victorian pretext at the architextual and intertextual levels was revealed and thoroughly investigated. Through the application of literary postmodernist techniques according to the interpretation of the pretext, a critical revision of the victorian era fundamental ideas was carried out, as well as the Australian colonizers’ descendants’ problem of transgenerational trauma was revealed. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject інтертекстуальність uk
dc.subject архітекстуальність uk
dc.subject постмодернізм uk
dc.title Інтертекстуальність у романі Джона Харвуда "Привид автора" uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics