UA : Кваліфікаційна робота викладена на 108 сторінках друкованого тексту, містить 7 таблиць, 32 рисунків. Перелік посилань включає 87 джерел, з них 68 іноземною мовою. Об’єктом дослідження є товарні упаковки та їх ключові елементи для різних видів товарів. Предметом дослідження є маркетингові функції та можливості товарних упаковок Мета роботи є визначення та аналіз ключових елементів товарної упаковки, які мають психологічний вплив на споживача; розробка та обґрунтування рекомендації щодо удосконалення ефективності психологічного впливу товарних упаковок на споживача. У процесі дослідження визначено сутність, функції та види товарної упаковки; проведено аналіз особливостей виготовлення товарних упаковок в залежності від типів товарів; розроблено загальну характеристику підприємства ТОВ «Сандора» та досліджено його організаційну та виробничу структури; виокремлено маркетингові функції товарних упаковок ТОВ «Сандора» та їх психологічний вплив на споживача; проаналізовано ключові елементи товарної упаковки які мають психологічний вплив на споживача на прикладі продукції ТОВ «Сандора»; проведено дослідження, які дозволили виявити недоліки і недосконалості при виробництві товарних упаковок; запропоновано методи вдосконалення ефективності виробництва шляхом оновлення технічного устаткування та мінімізації витрат. Методи дослідження: логічного узагальнення, систематизація, зведення даних, маркетинговий, економічний аналіз, порівняння, графічний аналіз.
EN : The work is presented on 108 pages of printed text, contains 7 tables,
32 figures. The list of referеnces includes 87 sources, 68 of them in foreign
languages.
The object of the study is packaging products for various types of goods and
their key elements.
The subject of the study is the marketing functions and of what product
packaging is capable.
The purpose of the work is
to analyze the psychological impact of product packaging on the
consumer;
to develop and substantiate recommendations for improving the
effectiveness of the psychological impact of product packaging on the consumer.
In the process of the research,
defined: the essence, functions of product packaging;
analyzed: the peculiarities of the production of product packaging
depending on the types of goods;
carried out: general characteristics of «Sandora» LLC and analyzed its
organizational and production structure;
analyzed: the psychological impact of packaging on the consumer;
analyzed: marketing functions of product packaging of «Sandora»
LLC;
analyzed: the key elements of product packaging that have a
psychological impact on the consumer using the example of «Sandora» LLC
products;
identified shortcomings and imperfections in the production of product
packaging;
proposed: methods of improving production efficiency by updating
technical equipment and minimizing costs.
6
The research methodology is multifaceted, incorporating logical
generalization, systematization, data summarization, marketing analysis, economic
analysis, comparison, and graphic analysis. This holistic approach ensures a
comprehensive exploration of the complex interplay between product packaging,
consumer psychology, and marketing functions within the context of "Sandora"
LLC.