Інституційний репозитарій ЗНУ

Методи підвищення пізнавальної активності учнів старшої школи у процесі навчання іноземної мови

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гаюн, Олександр Володимирович
dc.date.accessioned 2023-12-27T06:58:51Z
dc.date.available 2023-12-27T06:58:51Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17536
dc.description Гаюн О. В. Методи підвищення пізнавальної активності учнів старшої школи у процесі навчання іноземної мови : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 035 «Філологія» / наук. керівник Н. О. Надточій. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 71 с. uk
dc.description.abstract UA : Дипломна робота – 71 стор., 50 джерел Об’єкт дослідження: формування пiзнавальної активностi учнів старшої школи. Мета роботи: полягає у вивченні особливостей та методів, що сприяють підвищенню пізнавальної активності учнів старшої школи у процесі вивчення іноземної мови. Робота фокусується на аналізі факторів, що впливають на засвоєння іноземної мови в даному віковому контексті, та виявлення ефективних стратегій навчання, що сприяють покращенню засвоєння мови. Теоретико-методологічні засади: дослідження базується на розробках вiдомих науковцiв Н. Л. Руда, А. Д. Білан, С. Л Парфілова. Cпроба узагальнення інформації щодо підвищення пізнавальної активності учнів старшої школи, яка в свою чергу, сприяє підвищенню мотивації та зацікавленості учня. Отримані результати: Результати проведеного дослідження ясно вказують на важливість пiдвищення пiзнавальної активностi учнiв старших класiв. Кожен використанний та апробований метод має пiд собою теоритично-практичну базу, та враховує кожен момент з пiдвищення пiзнавальної активностi учня Раціональний пiдхiд до пiдвищення мотивацiї та зацiкавленностi учнiв за допомогою сучасних технологiй передбачає взаємодію мiж учнем та вчителем на другому рiвнi, практики з реальними завданнями cучасного характеру, допомогають налагодити процес який буде базою для навчання. Націлені методи спрямовані на формування пiзнавальної активностi, також враховують кожен аспект учня старшої школи і його реальні навички. uk
dc.description.abstract EN : In this work, devoted to the formation of cognitive activity of high school students, the theoretical and practical aspects of this issue have been identified and investigated. The work consists of two main chapters, the structure of which is aimed at studying the essence and formation of cognitive activity of high school students Results obtained: The results of the study emphasize the importance of introducing modern methods of increasing cognitive activity at the professional level, as well as the use of various techniques aimed at consistently increasing the motivation and interest of students Based on the analysis of scientific and methodological literature, we considered the essence of the concept of increasing cognitive activity in high school, studied the scientific works that constitute the basic concept, their evolution over time and the current state of research. Having analyzed the current trends in increasing cognitive activity, we proposed, fragments of lessons, exercises, proposed a set of exercises to achieve the goal and outlined a plan of the learning process, which should be adhered to during training. Comprehensively analyze and highlight various aspects of cognitive activity among high school students, contribute to the understanding and development of foreign language for tenth and eleventh grade students. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject пiзнавальна активнiсть uk
dc.subject мотивацiя uk
dc.subject теоритично-практична база uk
dc.subject cognitive activity uk
dc.subject fragments of lessons uk
dc.subject high school uk
dc.title Методи підвищення пізнавальної активності учнів старшої школи у процесі навчання іноземної мови uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу