Інституційний репозитарій ЗНУ

Формування англомовноi аудитивноi компетентностi майбутнiх учителiв iз використанням аудiокниг художнiх творiв

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дудка, Юлія Олександрівна
dc.date.accessioned 2023-12-27T08:18:44Z
dc.date.available 2023-12-27T08:18:44Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17547
dc.description Дудка Ю. О. Формування англомовноi аудитивноi компетентностi майбутнiх учителiв iз використанням аудiокниг художнiх творiв : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 035 «Філологія» / наук. керівник Т. О. Пахомова. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 66 с. uk
dc.description.abstract UA : Дипломна робота – 66 стор., 61 джерело. Об’єктом дослідження є процес формування англомовної аудитивної компетентності майбутніх учителів. Предмет дослідження – методика формування англомовної аудитивної компетентності майбутніх учителів із використанням аудіокниг сучасних англомовних оповідань. Мета – розробити та експериментально перевірити методику формування англомовної аудитивної компетентності майбутніх учителів із використанням аудіокниг художніх творів. Теоретико-методологічні засади становлять: методики використання аудіо- та відеоматеріалів з допомогою сучасних засобів навчання (О. Сіваченко, О. Захарова, Н. Новоградська-Морська), організація позааудиторної роботи (Д. Позняк, І. Задорожна), формування мотивації (І. Задорожна), навчання професійного аудіювання (О. Бочкарьова), урахування варіативності сучасної англійської мови (О. Мацнєва). Отримані результати. Проведення експериментального навчання довело, що проблема з формуванням англомовної аудитивної компетентності все ще є актуальною, проте при належній організації навчального процесу підвищення навичок студентів є можливим і результативним. Під час експерименту у студентів спостерігали підвищений рівень мотивації, активність, знижений рівень тривожності та розсіяності. Працюючи систематично самостійно вдома та аудиторно, студенти досягли високих результатів та довели ефективність запропонованої нами методики. uk
dc.description.abstract EN : The present paper is dedicated to the process of formation of English auditory competence of future teachers. The subject of the research is the method of forming the English-language auditory competence of future teachers using audio books of modern English-language stories. The aim is to develop and experimentally test the method of forming the English auditory competence of future teachers using audio books of works of art. The theoretical and methodological foundations are: methods of using audio and video materials with the help of modern teaching tools (O. Sivachenko, O. Zakharova, N. Novogradska-Morska), organization of extracurricular work (D. Pozniak, I. Zadorozhna), formation of motivation (I Zadorozhna), professional listening training (O. Bochkaryova), taking into account the variability of the modern English language (O. Matsneva). Conducting experimental training proved that the problem with the formation of English auditory competence is still relevant, however, with proper organization of the educational process, improving students' skills is possible and effective. During the experiment, the students observed an increased level of motivation, activity, and a reduced level of anxiety and absent-mindedness. Working systematically independently at home and in the classroom, students achieved high results and proved the effectiveness of our proposed methodology. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject англомовна аудитивна компетентність uk
dc.subject аудіокниги uk
dc.subject аудіювання uk
dc.title Формування англомовноi аудитивноi компетентностi майбутнiх учителiв iз використанням аудiокниг художнiх творiв uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу