Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Вронка, Валерія Олександрівна | |
dc.date.accessioned | 2020-03-20T17:29:14Z | |
dc.date.available | 2020-03-20T17:29:14Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1754 | |
dc.description | Вронка В. О. Соціально - педагогічна корекція емоційно-вольової сфери дітей з розладами аутистичного спектру : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота: соціальна педагогіка" / наук. керівник Ю. Є. Зубцова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 80 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : Кваліфікаційна робота: 80 с., 6 таблиць, 2 рисунка, 65 джерел, 5 додатків. Об’єкт дослідження: процес соціально-педагогічної корекції емоційно-вольової сфери дітей з розладами аутистичного спектру. Предмет дослідження: ігротерапія як засіб соціально-педагогічної корекції емоційно-вольової сфери дітей з розладами аутистичного спектру. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ігротерапію як засіб корекції емоційно-вольової сфери дітей з розладами аутистичного спектру. Методи дослідження: теоретичний аналіз джерел, систематизація, узагальнення, тестування, порівняння, експеримент. Теоретичне значення роботи полягає у комплексному підході до соціально-педагогічної корекції емоційно-вольової сфери дітей з розладами аутистичного спектру за допомогою різноманітних корекційних технологій, зокрема ігротерапії. Практичне значення роботи полягає у розробці соціально-педагогічної програми корекції емоційно-вольової сфери дітей з аутизмом засобами ігротерапії. Галузь використання: інклюзивні класи в закладах загальної середньої освіти, центри соціальної реабілітації дітей з інвалідністю, спеціальні школи, школи-інтернати. | uk |
dc.description.abstract | EN : The qualifying work consists of introduction, 2 parts, findings, list of literature (65 items, 3 of foreign origin), 5 addendams on 17 pages. The qualifying work volume is 110 pages long, 80 of them – body text. There are 6 tables and 2 illustration. The qualifying work gives theoretical survey and describes the experimental research of game therapy as a means of socio-pedagogical correction of the emotional-volitional sphere of children with autistic spectrum disorders (ASD). The research object: the process of socio-pedagogical correction of the emotional-volitional sphere of children with autistic spectrum disorders. The research subject: the game therapy as a means of socio-pedagogical correction of the emotional-volitional sphere of children with autistic spectrum disorders. The research purpose: theoretical background and practical program approval of game therapy as a means of socio-pedagogical correction of the emotional-volitional sphere of children with autistic spectrum disorders. The research tasks are: 1) to define autistic spectrum disorder as a social problem; 2) to analyze foreign and domestic experience of correction of the emotional-volitional sphere of children with autism; 3) to define the content and technology of socio-pedagogical correction of the emotional-volitional sphere of children with autistic spectrum disorders; 4) to formulate usage recommendations for program of socio-pedagogical correction of the emotional-volitional sphere of children with autism by means of game therapy. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | розлад аутистичного спектру | uk |
dc.subject | емоційно-вольова сфера | uk |
dc.subject | учні молодшого шкільного віку | uk |
dc.subject | соціально-педагогічна корекція | uk |
dc.subject | ігротерапія | uk |
dc.subject | сенсорні ігри | uk |
dc.subject | autistic spectrum disorder | uk |
dc.subject | emotional-volitional sphere | uk |
dc.subject | primary school students | uk |
dc.subject | socio-pedagogical correction | uk |
dc.subject | game therapy | uk |
dc.subject | sensory games | uk |
dc.title | Соціально-педагогічна корекція емоційно-вольової сфери дітей з розладами аутистичного спектру | uk |
dc.type | Магістерська робота | uk |