Інституційний репозитарій ЗНУ

Когнітивно-прагматичні особливості текстів медичного рекламного дискурсу ( на матеріалі текстів в медичнох реклами)

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ожинська, Злата Володимирівна
dc.date.accessioned 2020-03-20T17:37:01Z
dc.date.available 2020-03-20T17:37:01Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1755
dc.description Ожинська З. В. Когнітивно-прагматичні особливості текстів медичного рекламного дискурсу ( на матеріалі текстів в медичнох реклами) : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 035 "Філологія" / наук. керівник С. Ю. Вапіров. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 98 с. uk
dc.description.abstract UA : Дипломна робота: 67 стор., 89 джерел. Обʼєкт дослідження: тексти німецькомовної медичної реклами. Мета роботи: визначення та опис лінгвокогнітивної структури рекламного дискурсу медичних препаратів (РДМП) та прагматичних особливостей мовних одиниць, що функціонують у ньому. Теоретико-методологічні засади: ключові положення теорії дискурсу, (П. Серіо, Е. Бенвеніст, Н. Арутюнова та ін.), теорії концептуального аналізу (А. Вежбицька, І.А. Стернин). методику фреймового аналізу (О.А. Барташова; С.І. Маджаєва). З огляду на попередню класифікацію реклами, рекламу медичних препаратів можна віднести як до товарної, так і до стимулюючої комерційної реклами. Виділені концепти складаються з певної комбінації фреймів предметного та акціонального або предметного та посесивного. Серед власних найменувань препаратів нами було виділені інформатівні, інформативно-оцінні, образно-оцінні назви. На основі формально-граматичного та функційонального підходів (перший стосується синтаксичного рівня рекламних текстів) було проаналізовано медичн і рекламні тексти з точки зору таких функцій як інформування та переконання; було встановлено, що між ними не існує чіткої межі. Обидві функції реалізуються на таких рівнях, як фонетичний (рима), лексичний (терміни, утворення шляхом метафоризації) та синтаксичний (компресія, редукція рекламного слогану). Актомовленнєва специфіка синтаксичних конструкцій у РДМП виявляється у використанні констатива, квеситива чи директива. Ключові слова: рекламний дискурс медичних препаратів, концепт, фрейм, мовленнєвий акт. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject рекламний дискурс медичних препаратів uk
dc.subject мовленнєвий акт uk
dc.subject концепт uk
dc.subject фрейм uk
dc.title Когнітивно-прагматичні особливості текстів медичного рекламного дискурсу ( на матеріалі текстів в медичнох реклами) uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу