UA : Кваліфікаційна робота викладена на 105 сторінках друкованого тексту,
містить 24 таблиці, 22 рисунка, 1 додаток. Перелік посилань включає 65 джерел,
з них 8 іноземною мовою.
Об’єктом дослідження є ТОВ МК «Ювілейний».
Предметом дослідження є маркетингова політика ТОВ МК
«Ювілейний».
Мета кваліфікаційної роботи полягає у розробці пропозицій щодо
удосконалення маркетингової діяльності в забезпеченні
конкурентоспроможності підприємства.
Відповідно до поставленої мети в роботі вирішені такі завдання:
досліджено сутність і зміст маркетингу забезпеченні
конкурентоспроможності підприємства;
проаналізовано маркетингову діяльність ТОВ МК «Ювілейний»;
оцінено конкурентоспроможності ТОВ МК «Ювілейний»;
розроблено пропозиції щодо удосконалення маркетингової
діяльності в забезпеченні конкурентоспроможності;
сформовано шляхи удосконалення маркетинговоїдіяльності ТОВ
МК «Ювілейний»;
запропоновано пропозиціїщодо утримання конкурентних переваг
ТОВ МК «Ювілейний»;
проведено оцінювання ефективності програми маркетингу.
У роботі використано методи: системного аналізу, ситуаційного аналізу,
узагальнення, анкетування, опитування споживачів, експертний метод.
Наукова новизна дослідження полягає в тому, що було сформульовано
модель розробки програми маркетингу для спортивної організації, яка
визначається комплексним підходом, охоплюючи ключові напрямки
діяльності та стратегії для досягнення високих результатів та на відміну від
існуючих підходів акцентує на інтегрованому маркетинговому плану, який
охоплює різноманітні аспекти, що забезпечують успішну популяризацію та
розвиток спортивної діяльності.
Практична значущість в тому, що ТОВ МК «Ювілейний» може
використати результати дослідження для формування шляхів удосконалення
маркетингової діяльності підприємства та забезпечення зростання його
конкурентоспроможності.
EN : The work is presented on 105 pages of printed text, contains 24 tables,
22 figures, 1 annex. The list of referеnces includes 65 sources, 8 of them in foreign
languages.
A research object is LTD. МК"Anniversary".
The article of research ismarketing politics of LTD. МК"Anniversary".
The aim of qualifying workconsists in development ofsuggestions in relation
to theimprovement of marketingactivity in providing ofcompetitiveness of
enterprise.
In accordance with the put aimsuch tasks are in-processdecided:
essence and maintenance ofmarketing are investigationalproviding of
competitiveness ofenterprise;
marketing activity of LTD. МК"Anniversary" is analysed;
it is appraised to thecompetitiveness of LTD. МК"Anniversary";
suggestions are worked out inrelation to the improvement ofmarketing
activity in providing ofcompetitiveness;
the ways of improvement ofmarketing activity of LTD. МК"Anniversary"
are formed;
the evaluation of efficiency ofthe marketing program isconducted.
Methods are inprocess used: analysis of the systems, situatioonal analysis,
generalization, questionnaire, survey of consumers, expertmethod.
The scientific novelty of researchconsists in that the model ofdevelopment
of the marketingprogram was set forth forsporting organization that isdetermined
by complexapproach, embracing the keytrends of activity and strategy forthe
achievement of high resultsand unlike existent approachesaccents on to the
integratedmarketing plan, that embracesvarious aspects that providesuccessful
popularization anddevelopment of sporting activity.
Practical meaningfulness is inthat LTD. МК "Anniversary" candraw on
research results forforming of ways of improvementof marketing activity of
6
enterpriseand providing of increase of hiscompetitiveness. For a вирішеня
problem andimprovement of marketingactivity forming of marketingdepartment of
LTD. МК"Anniversary" is offered, passingto more cheap advertisementcarriers, in
particular activation ofInternetadvertisement, activeconduct of profile Instagram.
The statistical данні placing ofadvertisement information is alsomarked, it is
conductedestimation of unique users, expediency of financing ofadvertisement is
expected.