Інституційний репозитарій ЗНУ

Поетика детективу в сучасній комп’ютерній грі “Sherlock Holmes: Chapter 1”

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Канафоцький, Микита Юрійович
dc.date.accessioned 2024-01-02T09:26:22Z
dc.date.available 2024-01-02T09:26:22Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17615
dc.description Канафоцький М. Ю. Поетика детективу в сучасній комп’ютерній грі “Sherlock Holmes: Chapter 1” : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 035 «Філологія» / наук. керівник К. М. Василина. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 56 с. uk
dc.description.abstract UA : Дипломна робота – 56 стор., 54 джерела Об’єкт дослідження: процес перекодування художньої літератури засобами відеоігрового медіуму. Мета роботи: з’ясувати особливості репрезентації поетологічних параметрів детективу у сучасній комп’ютерній грі “Sherlock Holmes: Chapter 1”. Теоретико-методологічні засади: ключові положення теорії поетики детективного жанру (Дж. Квін, О. Рутігліано, Л. Расевич) та інтермедіальності (О. Ханзен-Льове, В. Флюссер, О. Вальцель). Отримані результати: у ХХІ ст. серед інших інтермедіальних проєкцій літературного тексту розвинувся новий цифровий вид медіа, який дозволив розширити розуміння процесу мистецького кодування, створення інтерпретації художньої літератури у інших медіа – відеоіграх. Цей вид медіа використовується для відтворення різних жанрів, та образів. Найбільш вдалим для дослідження наведених категорій є детективна відеогра, що переосмислює детективний жанр та образ Шерлока Холмса завдяки інтермедіальному інструментарію. Діапазон змін варіюється від деконструкції образного рівня вихідного твору, використання різних міжмистецьких засобів для захоплення фокусу уваги реципієнта, використання елементу інтерактивності для кращого розкриття сюжету та персонажів. uk
dc.description.abstract EN : The presented paper is dedicated to the analysis of poetic peculiarities of detective fiction parameters in computer game “Sherlock Holmes: Chapter 1”. The object of the thesis can be defined as the process of transcoding fuction by videogame. The main aim of the paper consists of analyzing the peculiarities and functions of detective stories collection “The Adventures of Sherlock Holmes” by A. Conan Doyle, through intermedial dialogue of fictional work and its videogame adaptation. It committed to the achievement of such objectives as: - study history and structure of detective fiction, its rules and characteristics; - clarify the peculiarities of Sherlock Holmes character; - study history and semantics of “intermediality” term, its specific features and application scope; - analyze the peculiarities of detective fiction genre and Sherlock Holmes character through videogame medium, using the material of the study. The theoretical basis included in the work were the key notions of detective studies (J. Queen, O. Rutigliano, L. Raseyevich) and intermediality theory (A. Hansen-Löve, V. Flusser, O. Walzel). The author explores the distinctive features of digital detective fiction interpretations of a fictional text, noting the specific patterns this type if intermedial relation provides. The scientific novelty of the presented research lies in in systematized representation of peculiarities of encoding poetic detective fiction features in modern computer game. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject детектив uk
dc.subject інтермедіальність uk
dc.subject відеогра uk
dc.subject detective fiction uk
dc.subject intermediality uk
dc.subject videogame uk
dc.title Поетика детективу в сучасній комп’ютерній грі “Sherlock Holmes: Chapter 1” uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу