UA : Дипломна робота – 54 стор., 82 джерела, 3 додатки
Об’єкт дослідження: формування іншомовної комунікативної компетенції в умовах дистанційного навчання.
Мета роботи: розкриття особливостей застосування та ефективності іншомовних автентичних відеоматеріалів під час дистанційного навчання і визначення доцільних вправ.
Теоретико-методологічні засади: ключові визначення іншомовної комунікативної компетенції (Д. Гаймс, М. Канале, Ф. Бацевич, С. Ніколаєва, Н. Бориско та ін.), аналіз вітчизняних досліджень щодо використання автентичних матеріалів (А. Білоус, Г. Бойко, І. Зозуля, Л. Конопляник, Н. Рибалка та ін.).
Отримані результати: автентичні відеоматеріали є ефективним засобом формування іншомовної комунікативної компетенції студентів коледжу під час дистанційної освіти. Діапазон вправ використовуваних для цієї мети розподіляється на три етапи: підготовчий, демонстраційний та після демонстраційний. До головних ознак відповідності автентичного відеоматеріалу до застосування на занятті можна віднести: ілюстративність, цікавість, ситуативність, доступність, лінгвістична цінність. Доцільність використання саме автентичних відеоматеріалів визначається рівнем володіння іноземної мови учнями.
EN : The presented paper is dedicated to the study of the effectiveness of using authentic video materials for the formation of foreign language communicative competence of college students during distance learning.
The object of the work can be defined as formation of foreign language communicative competence in the conditions of distance learning.
The main aim of the paper constists in investigating the effectiveness of using authentic video materials during distance learning and to create a system of appropriate exercises. It determined the accomplishment of such objectives as:
- define the term «communicative competence» and its components;
- form a system of exercises using authentic video materials during distance learning;
- conduct a study on the effectiveness of the use of authentic video materials by college students during distance learning.
The definition of «foreign language communicative competence» is offered in the work (D. Hymes, M. Canale, F. Bacevich, S. Nikolayeva, L. Rys). The author defines this term as the ability to freely communicate and interact with native speakers of the foreign language. It consists of language, speech, linguo-sociocultural and pragmatic competences.
The scientific novelty of the presented research consists in the study of the influence of authentic materials on the formation of foreign language communicative competence by students during distance learning.