UA : Робота викладена на 99 сторінках, 10 таблиць, 2 додатка. Перелік посилань включає 52 джерела. Об’єкт дослідження: процес адаптації першокласників. Нова українська школа - це головна реформа Міністерства освіти і науки, розпочата в останні роки і запланована на десятиліття вперед. Її ключова мета - створити школу, «в якій буде приємно вчитися і яка буде давати учням не тільки знання, як це відбувається зараз, а й уміння застосовувати їх в життя». Коли дитина вступає до першого класу змінюється його життя все починає підпорядковуватися навчанню, шкільним справам, школі. Адаптація – важливий етап в житті маленьких школярів, тому що саме в цей період життя першокласник освоює і приймає шкільні норми, формується інтерес до шкільного навчання, з’являється віра в свої сили, діти стають дорослішими.. Наукова новизна роботи полягає в тому, що вперше теоретико – емпіричним шляхом було встановлено, що успішна адаптація дитини до школи залежить від допомоги батьків та вчителів.
EN : The work is set out on 99 pages, 10 tables, 2 appendices. The list of links includes 52 sources. Object of study: the process of adaptation of first graders. The new Ukrainian school is a major reform of the Ministry of Education and Science, started in recent years and planned for decades to come. Its key goal is to create a school "that will be enjoyable to learn and that will give students not only the knowledge as it is now, but also the ability to apply them to life." When a child enters the first grade, his life changes, everything begins to be subordinate to school, school, and school. Adaptation is an important stage in the life of young students, because it is during this period of life that the first-grader learns and adopts school rules, an interest in schooling is formed, there is a belief in their own strength, children become adults .. The scientific novelty of the work is that for the first time, it has been established empirically that successful adaptation of a child to school depends on the assistance of parents and teachers.