ZNU Institutional Repository

Психолого-педагогічні аспекти підготовки педагога для роботи зі студентами вищого професійного училища

Show simple item record

dc.contributor.author Марич, Вікторія Костянтинівна
dc.date.accessioned 2024-01-04T10:49:16Z
dc.date.available 2024-01-04T10:49:16Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17761
dc.description Марич В. К. Психолого-педагогічні аспекти підготовки педагога для роботи зі студентами вищого професійного училища : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник О. В. Пономаренко. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 69 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 69 сторінках друкованого тексту, містить 1 таблицю, 2 додатки. Перелік посилань включає 43 джерела. Мета дослідження: визначити психолого-педагогічні аспекти підготовки і становлення педагога вищого професійного училища для роботи зі студентами. Об’єкт дослідження: процес підготовки педагога вищого професійного училища. Предмет дослідження: специфіка підготовки педагога вищого професійного училища для роботи зі студентами. У роботі досліджено теоретичні засади підготовки педагога вищого професійного училища; проаналізовано історію підготовки і становлення та сучасний стан професійної діяльності педагога вищого професійного училища; визначено специфічні риси професійності педагога вищого професійного училища; експериментально досліджено особливості підготовки педагога вищого професійного училища для роботи зі студентами; складено рекомендації з організації процесу підготовки педагога вищого професійного училища. Практичне значення: результати дослідження можуть бути використані у психологічно-педагогічній діяльності педагогів вищого професійного училища; при підготовці до практичних занять в умовах вищого професійного училища; при підготовці до практичних занять із дисципліни «Вступ до спеціальності»; у психолого-педагогічній діяльності педагогів вищих професійних училищ; при підготовці до практичних занять в умовах вищого професійного училища. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 69 pages of printed text, contains 1 table, 2 appendices. The list of references includes 43 sources. The purpose of the study: to determine the psychological and pedagogical aspects of training and becoming a teacher of a higher professional school for working with students. The object of the study: the process of training a teacher of a higher professional school. The subject of the study: the specifics of training a teacher of a higher vocational school to work with students. The paper examines the theoretical foundations of teacher training at a higher professional school; the history of training and formation and the current state of the professional activity of a teacher of a higher vocational school are analyzed; specific features of the professionalism of a teacher of a higher vocational school are determined; the peculiarities of the training of a teacher of a higher professional school for work with students were experimentally investigated; recommendations on the organization of the process of teacher training at a higher professional school have been drawn up. Practical significance: the results of the study can be used in the psychological and pedagogical activities of teachers of higher professional schools; when preparing for practical classes in the conditions of a higher professional school; when preparing for practical classes in the discipline "Introduction to the specialty"; in the psychological and pedagogical activity of teachers of higher professional schools; in preparation for practical classes in the conditions of a higher professional school. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject професія uk
dc.subject педагог uk
dc.subject вище професійне училище uk
dc.subject професійна діяльність uk
dc.subject професійна компетентність uk
dc.subject професійні комунікативні якості педагога uk
dc.subject адаптація uk
dc.subject profession uk
dc.subject teacher uk
dc.subject higher professional school uk
dc.subject professional activity uk
dc.subject professional competence uk
dc.subject professional communicative qualities of a teacher uk
dc.subject adaptation uk
dc.title Психолого-педагогічні аспекти підготовки педагога для роботи зі студентами вищого професійного училища uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics