dc.contributor.author |
Ратніков, Дмитро Миколайович |
|
dc.date.accessioned |
2024-01-04T11:44:25Z |
|
dc.date.available |
2024-01-04T11:44:25Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17773 |
|
dc.description |
Ратніков Д. М. Підготовка майбутнього вчителя до міжособистісної взаємодії в ситуації конфлікту : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник О. В. Хаустова. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 86 с. |
uk |
dc.description.abstract |
UA : Робота викладена на 86 сторінках друкованого тексту, містить 4 таблиці, 5 рисунків, 1 додаток. Перелік посилань включає 48 джерел. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та розробити технологію підготовки майбутніх педагогів до міжособистісної взаємодії в ситуації конфлікту. Об’єкт дослідження: професійна підготовка майбутніх учителів у закладах вищої освіти. Предмет дослідження: особливості підготовки майбутніх учителів до міжособистісної взаємодії в ситуації конфлікту. У роботі на основі аналізу наукових джерел визначено сутність та особливості конфліктів; розкрито особливості міжособистісних конфліктів в освітньому процесі; розглянуто стратегії поведінки в конфліктних ситуаціях; з’ясовано стан готовності майбутніх учителів до міжособистісної взаємодії в ситуації конфлікту; розроблено технологію підготовки майбутнього вчителя до міжособистісної взаємодії в ситуації конфлікту. Практичне значення дослідження полягає в тому, що: визначено рівні готовності студентів до міжособистісної взаємодії в ситуації конфлікту та обґрунтовано їх критерії; розроблено технологію підготовки майбутнього вчителя до міжособистісної взаємодії в ситуації конфлікту. |
uk |
dc.description.abstract |
EN : The work is presented on 86 pages of printed text, contains 4 tables, 5 figures, 1 appendix. The list of references includes 48 sources. The purpose of the study: to theoretically substantiate and develop the technology of training future teachers for interpersonal interaction in a conflict situation. Object of research: professional training of future teachers in institutions of higher education. The subject of the study: peculiarities of training future teachers for interpersonal interaction in a conflict situation. In the work based on the analysis of scientific sources, the essence and features of conflicts are defined; the peculiarities of interpersonal conflicts in the educational process are revealed; behavioral strategies in conflict situations are considered; the state of readiness of future teachers for interpersonal interaction in a conflict situation is clarified; the technology of training the future teacher for interpersonal interaction in a conflict situation has been developed. The practical significance of the study is that: the levels of students' readiness for interpersonal interaction in a conflict situation are determined and their criteria are substantiated; the technology of training the future teacher for interpersonal interaction in a conflict situation has been developed. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
конфлікт |
uk |
dc.subject |
міжособистісний конфлікт |
uk |
dc.subject |
міжособистісна взаємодія |
uk |
dc.subject |
управління |
uk |
dc.subject |
попередження |
uk |
dc.subject |
управління міжособистісними конфліктами |
uk |
dc.subject |
технологія |
uk |
dc.subject |
conflict |
uk |
dc.subject |
interpersonal conflict |
uk |
dc.subject |
interpersonal interaction |
uk |
dc.subject |
management |
uk |
dc.subject |
prevention |
uk |
dc.subject |
interpersonal conflict management |
uk |
dc.subject |
technology |
uk |
dc.title |
Підготовка майбутнього вчителя до міжособистісної взаємодії в ситуації конфлікту |
uk |
dc.type |
Магістерська робота |
uk |