ZNU Institutional Repository

Підготовка майбутнього вчителя до міжособистісної взаємодії в ситуації конфлікту

Show simple item record

dc.contributor.author Ратніков, Дмитро Миколайович
dc.date.accessioned 2024-01-04T11:44:25Z
dc.date.available 2024-01-04T11:44:25Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17773
dc.description Ратніков Д. М. Підготовка майбутнього вчителя до міжособистісної взаємодії в ситуації конфлікту : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник О. В. Хаустова. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 86 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 86 сторінках друкованого тексту, містить 4 таблиці, 5 рисунків, 1 додаток. Перелік посилань включає 48 джерел. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та розробити технологію підготовки майбутніх педагогів до міжособистісної взаємодії в ситуації конфлікту. Об’єкт дослідження: професійна підготовка майбутніх учителів у закладах вищої освіти. Предмет дослідження: особливості підготовки майбутніх учителів до міжособистісної взаємодії в ситуації конфлікту. У роботі на основі аналізу наукових джерел визначено сутність та особливості конфліктів; розкрито особливості міжособистісних конфліктів в освітньому процесі; розглянуто стратегії поведінки в конфліктних ситуаціях; з’ясовано стан готовності майбутніх учителів до міжособистісної взаємодії в ситуації конфлікту; розроблено технологію підготовки майбутнього вчителя до міжособистісної взаємодії в ситуації конфлікту. Практичне значення дослідження полягає в тому, що: визначено рівні готовності студентів до міжособистісної взаємодії в ситуації конфлікту та обґрунтовано їх критерії; розроблено технологію підготовки майбутнього вчителя до міжособистісної взаємодії в ситуації конфлікту. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 86 pages of printed text, contains 4 tables, 5 figures, 1 appendix. The list of references includes 48 sources. The purpose of the study: to theoretically substantiate and develop the technology of training future teachers for interpersonal interaction in a conflict situation. Object of research: professional training of future teachers in institutions of higher education. The subject of the study: peculiarities of training future teachers for interpersonal interaction in a conflict situation. In the work based on the analysis of scientific sources, the essence and features of conflicts are defined; the peculiarities of interpersonal conflicts in the educational process are revealed; behavioral strategies in conflict situations are considered; the state of readiness of future teachers for interpersonal interaction in a conflict situation is clarified; the technology of training the future teacher for interpersonal interaction in a conflict situation has been developed. The practical significance of the study is that: the levels of students' readiness for interpersonal interaction in a conflict situation are determined and their criteria are substantiated; the technology of training the future teacher for interpersonal interaction in a conflict situation has been developed. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject конфлікт uk
dc.subject міжособистісний конфлікт uk
dc.subject міжособистісна взаємодія uk
dc.subject управління uk
dc.subject попередження uk
dc.subject управління міжособистісними конфліктами uk
dc.subject технологія uk
dc.subject conflict uk
dc.subject interpersonal conflict uk
dc.subject interpersonal interaction uk
dc.subject management uk
dc.subject prevention uk
dc.subject interpersonal conflict management uk
dc.subject technology uk
dc.title Підготовка майбутнього вчителя до міжособистісної взаємодії в ситуації конфлікту uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics