Інституційний репозитарій ЗНУ

Вплив соціальних мереж на імідж бренду

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Матвейшина, Софія Яківна
dc.date.accessioned 2024-01-04T12:15:50Z
dc.date.available 2024-01-04T12:15:50Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17780
dc.description Матвейшина С. Я. Вплив соціальних мереж на імідж бренду : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник В. В. Березенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 82 с. uk
dc.description.abstract UA : Магістерська робота «Вплив соціальних мереж на імідж бренду» – текст – 82 сторінки. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 71 джерело. Об’єктом дослідження є імідж особистого бренду, сформований комунікаційними засобами у соціальних мережах. Предметом дослідження є формування іміджу особистого бренду магазину косметики «Sister’s Aroma» під впливом соціальних мереж. Мета дослідження: даної кваліфікаційної роботи є дослідження впливу соціальних мереж на імідж особистого бренду. Методи дослідження: для з’ясування впливу соціальних мереж на імідж бренду було використано такі методи: аналіз, описовий метод, контент-аналіз, індукція, метод класифікації та узагальнення, проблемно-тематичний метод. Для реалізації поставленої мети необхідно виконати такі завдання: 1) розглянути особливості створення іміджу особистого бренду; 2) описати використання «просування» у соціальних мережах. Концептуальні основи «просування підприємств» в мережі Інтернет; 3) обґрунтувати SMM-просування товарів, послуг, брендів в соціальних мережах; 4) провести аналіз маркетингового конкурентоспроможного середовища магазину; 5) дослідити вплив соціальних мереж на імідж особистого бренду магазину косметики «Sister’s Aroma»; 6) окреслити вдосконалення просування магазину косметики «Sister’s 7) сформулювати шляхи застосування інструментів просування магазину косметики «Sister’s Aroma» у соціальних мережах. Методологічну і теоретичну основу дослідження складають праці, присвячені розгляду іміджу у соціальних мережах та використання цього впливу за для досягнення певної мети, які розкрили такі вітчизняні та зарубіжні дослідники: І. Абрамович, А. Єфременко, О. Орлик, Н. Буняк, Л. Тєшева, А. Бурминська, С. Смерчевський, С. Петропавловська, О. Радченко та інших. Наукова новизна одержаних результатів полягає в тому, що дана робота допоможе зробити підтвердження фактів впливу соціальних мереж, які широко використовуються масами на імідж бренду . Сфера застосування: матеріали проведеного дослідження можуть бути використані у професійній діяльності власників брендів, онлайн магазинів тощо. Ця робота може стати у нагоді власникам компаній, які займаються власним виробництвом, а також може бути використана під час вивчення курсів по просуванню та становлення бреду. uk
dc.description.abstract EN : Matveyshina S.Y. The influence of social networks on brand image. Zaporizhzhya, 2023. 82 pp. The creation of all components of the company's success is a rather timeconsuming process, and in most cases, it begins with the formation of the organization's image. Today, the company's image plays an important role in its positioning on the economic market. Much depends on the image: the recognition of the company, its products, sales levels, the attitude of society, as well as the formed perception of both consumers and competitors about the prestige of the company. There are many definitions of image, here are a few of them. The goal of this qualification work is to study the influence of social networks on the image of a personal brand. In the work theoretical and practical methods are used. Particularly, a systematic approach; generalization, comparison, grouping; tabular and graphical method (when presenting the obtained analysis results); methods of analysis, synthesis, abstraction. We achieved the following results: we considered the features of creating a personal brand image, described the use of "promotion" in social networks and the conceptual foundations of "enterprise promotion" on the Internet, substantiated the SMM promotion of goods, services, brands in social networks, conducted an analysis of the store's marketing competitive environment , investigated the influence of social networks on the image of the personal brand of the cosmetics store "Sister's Aroma", outlined the improvement of the promotion of the cosmetics store "Sister's Aroma", formulated the ways of using the promotion tools of the cosmetics store "Sister's Aroma" in social networks. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject соціальні мережі uk
dc.subject вплив uk
dc.subject імідж uk
dc.subject маркетинг uk
dc.subject особистий бренд uk
dc.subject позиціонування uk
dc.subject споживачі uk
dc.subject просування uk
dc.subject social media uk
dc.subject influence uk
dc.subject image uk
dc.subject marketing uk
dc.subject personal brand uk
dc.subject positioning uk
dc.subject consumers uk
dc.subject promotion uk
dc.title Вплив соціальних мереж на імідж бренду uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу