Інституційний репозитарій ЗНУ

Комунікаційний менеджмент у стратегії розвитку підприємства ТМ «Макей» в умовах воєнного стану

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Приходько, Вікторія В`ячеславівна
dc.date.accessioned 2024-01-04T13:21:24Z
dc.date.available 2024-01-04T13:21:24Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17792
dc.description Приходько В. В. Комунікаційний менеджмент у стратегії розвитку підприємства ТМ «Макей» в умовах воєнного стану : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник В. А. Ковпак. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 86 с. uk
dc.description.abstract UA : Дипломна робота – 86 стор., 40 джерел. Об’єктом дослідження є комунікаційна діяльність підприємства ТМ «Макей». Предмет – інструменти комунікаційного менеджменту у стратегії розвитку підприємства ТМ «Макей» в умовах воєнного стану. Мета магістерської роботи – проаналізувати інструменти комунікаційного менеджменту у стратегії розвитку підприємства ТМ «Макей» в умовах воєнного стану. Теоретико-методологічні засади: поняття комунікаційного менеджменту, його інструменти та технології, а також розвиток в умовах кризи відображені в дослідницьких роботах Е. Бернейса, О. Біловодської, Н. Боголюбової, Т. Бурмаки, М. Васильченко, О. Великих, Н. Вовка, , О. Горобченко, В. Гришко, Й. Заводського, О. Каніщенко, З. Казанжи, Д. Кіслова, А. Ковалевської, О. Курилець, К. Лагути, Т. Лук’янця, О. Мироненко, Л. Мохнар, Л Мудрака, О. Тєлєтова. Отримані результати: охарактеризовано поняття «комунікахійний менеджмент» як складник стратегії розвитку підприємства; визначено інструменти та технології комунікаційного менеджменту; висвітлено складники системи внутрішніх і зовнішніх комунікацій організації в умовах кризи; проаналізовано інструменти комунікаційного менеджменту на прикладі кейсу ТМ «Макей» в умовах війни. uk
dc.description.abstract EN : Thesis - 86 pages, 40 sources. The object of research is the communication activity of the enterprise TM "Makey". The subject is the tools of communication management in the development strategy of the enterprise TM "Makey" in the conditions of martial law. The purpose of the master's thesis is to analyze the tools of communication management in the development strategy of the enterprise TM "Makey" under martial law. Theoretical and methodological foundations: the concept of communication management, its tools and technologies, as well as its development in a crisis are reflected in the research works of E. Bernays, O. Bilovodska, N. Bogolyubova, T. Burmaka, M. Vasylchenko, O. Velykykh, N. Vovk, O. Horobchenko, V. Hryshko, Y. Zavodskyi, O. Kanishchenko, Z. Kazanzhi, D. Kislov, A. Kovalevska, O. Kurylets, K. Laguta, T. Lukianets, O. Myronenko, L. Mokhnar, L. Mudrak, O. Telletov. Results obtained: the concept of "communication management" as a component of the enterprise development strategy is characterized; tools and technologies of communication management are defined; the components of the system of internal and external communications of the organization in a crisis are highlighted; the tools of communication management are analyzed on the example of the case of TM "Makey" in the conditions of war. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject внутрішні та зовнішні комунікації uk
dc.subject комунікаційний менеджмент uk
dc.subject стратегія розвитку підприємства uk
dc.subject кризовий PR uk
dc.subject internal and external communications uk
dc.subject communication management uk
dc.subject enterprise development strategy uk
dc.subject crisis PR uk
dc.title Комунікаційний менеджмент у стратегії розвитку підприємства ТМ «Макей» в умовах воєнного стану uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу