UA : Для виконання кваліфікаційної роботи опрацьовано 81 наукове джерело, проаналізовано 70 медичних рекламних текстів і 83 інструктивних.
Об’єкт дослідження – рекламні та інструктивні тексти медичної тематики.
Предмет дослідження – структурно-семантичний аспект мови реклами та інструкцій медпрепаратів.
Джерельною базою дослідження послугували медичні рекламні та інструктивні тексти (інструкції до лікарських препаратів).
Мета роботи – виявити структурно-семантичні особливості рекламних та інструктивних текстів медичної сфери.
Наукова новизна проведеної роботи полягає в тому, що вперше проведене комплексне ґрунтовне дослідження рекламних та інструктивних текстів окремої галузі, виявлено їх спільні та відмінні риси на структурному та семантичному рівнях.
EN : To carry out the qualification work, 81 scientific sources were analyzed, 70 medical advertising texts and 83 instructional texts were worked out.
Object of research – advertising and instructional texts of medical subjects.
The subject of the study was structural-semantic aspect of the language of advertising and the instructions of medications.
The source of the study was medical advertising and guidance texts (instructions for medicines).
The purpose of the work was to identify structural and semantic features of advertising and instructional texts in the medical field.
The scientific novelty of the conducted work is that for the first time a comprehensive and thorough study of the advertising and instructional texts of a particular branch was conducted, their common and distinctive features were revealed at the structural and semantic levels.