Інституційний репозитарій ЗНУ

Мова рекламних та інструктивних текстів медичної сфери: структурно-семантичний аспект

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Нікітенко, Еліна Костянтинівна
dc.date.accessioned 2020-03-22T05:37:01Z
dc.date.available 2020-03-22T05:37:01Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1780
dc.description Нікітенко Е. К. Мова рекламних та інструктивних текстів медичної сфери: структурно-семантичний аспект : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 035 "Філологія" / наук. керівник О. В. Меркулова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 78 с. uk
dc.description.abstract UA : Для виконання кваліфікаційної роботи опрацьовано 81 наукове джерело, проаналізовано 70 медичних рекламних текстів і 83 інструктивних. Об’єкт дослідження – рекламні та інструктивні тексти медичної тематики. Предмет дослідження – структурно-семантичний аспект мови реклами та інструкцій медпрепаратів. Джерельною базою дослідження послугували медичні рекламні та інструктивні тексти (інструкції до лікарських препаратів). Мета роботи – виявити структурно-семантичні особливості рекламних та інструктивних текстів медичної сфери. Наукова новизна проведеної роботи полягає в тому, що вперше проведене комплексне ґрунтовне дослідження рекламних та інструктивних текстів окремої галузі, виявлено їх спільні та відмінні риси на структурному та семантичному рівнях. uk
dc.description.abstract EN : To carry out the qualification work, 81 scientific sources were analyzed, 70 medical advertising texts and 83 instructional texts were worked out. Object of research – advertising and instructional texts of medical subjects. The subject of the study was structural-semantic aspect of the language of advertising and the instructions of medications. The source of the study was medical advertising and guidance texts (instructions for medicines). The purpose of the work was to identify structural and semantic features of advertising and instructional texts in the medical field. The scientific novelty of the conducted work is that for the first time a comprehensive and thorough study of the advertising and instructional texts of a particular branch was conducted, their common and distinctive features were revealed at the structural and semantic levels. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject дискурс uk
dc.subject інструкція uk
dc.subject лінгвопрагматичний аспект uk
dc.subject рекламний текст uk
dc.subject структурна організація uk
dc.subject структурно-семантична характеристика uk
dc.subject термін uk
dc.subject терміновживання uk
dc.title Мова рекламних та інструктивних текстів медичної сфери: структурно-семантичний аспект uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу