ZNU Institutional Repository

Показники пам'яті та уваги дітей дошкільного віку з різним типом темпераменту

Show simple item record

dc.contributor.author Топчій, Юлія Миколаївна
dc.date.accessioned 2024-01-06T15:40:10Z
dc.date.available 2024-01-06T15:40:10Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17978
dc.description Топчій Ю. М. Показники пам'яті та уваги дітей дошкільного віку з різним типом темпераменту : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 091 «Біологія» / наук. керівник Є. Ю. Гороховський. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 75 с. uk
dc.description.abstract UA : Дипломна робота виконана на 75 сторінках друкованого тексту, містить 7 таблиць, 2 рисунки. Перелік посилань включає 50 джерел, з них іноземних - 3. Об’єкт дослідження - діти дошкільного віку. Мета роботи полягає у вивченні та аналізу взаємозв'язку між типом темпераменту та показниками пам'яті та уваги у дітей дошкільного віку. Актуальність роботи обумовлена прагненням розуміти та вивчити показники пам'яті та уваги дітей дошкільного віку з різним типом темпераменту. Це дослідження має важливе значення для більш глибокого розуміння індивідуальних різниць у психологічному розвитку дітей та може служити основою для розробки ефективних педагогічних стратегій та програм. Методи дослідження - психологічні, психофізіологічні, математичні, статистичні. В результаті роботи були вивчені типи темпераменту дітей, використовуючи методи спостереження та анкетування, визначені особливості показників уваги та пам’яті дітей залежно від типу темпераменту та проведена інтегральна оцінка пам’яті та уваги дітей з різним типом темпераменту. Результати досліджень можуть мати педагогічне застосування у дошкільних закладах. Також можуть бути розроблені індивідуальні підходи до педагогічної підтримки дітей з різним типом темпераменту для досягнення оптимальних результатів у навчанні та соціальній взаємодії. uk
dc.description.abstract EN : Graduate work on 75 pages of printed text, illustrated by 2 pictures and contains 7 tables. It uses 50 of literary sources, including 3 in English. The object of the study there are children of preschool age. The purpose of the work is to study and analyze the relationship between the type of temperament and indicators of memory and attention in preschool children The relevance of the work is due to the desire to understand and study the indicators of memory and attention of preschool children with different types of temperament. This research is important for a deeper understanding of individual differences in the psychological development of children and can serve as a basis for the development of effective pedagogical strategies and programs. Research methods: psychological, psychophysiological, mathematical, statistical. As a result of the work, the types of children's temperament were studied using observation and questionnaire methods, the features of children's attention and memory indicators were determined depending on the type of temperament, and an integral assessment of the memory and attention of children with different types of temperament was carried out. The results of research can be used pedagogically in preschool institutions. Individual approaches to pedagogical support of children with different temperaments can also be developed to achieve optimal results in learning and social interaction. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject темперамент uk
dc.subject увага uk
dc.subject пам’ять uk
dc.subject діти uk
dc.subject дошкільний вік uk
dc.subject temperament uk
dc.subject attention uk
dc.subject memory uk
dc.subject children uk
dc.subject preschool age uk
dc.title Показники пам'яті та уваги дітей дошкільного віку з різним типом темпераменту uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics