Інституційний репозитарій ЗНУ

Ситуаційно-рольова гра як засіб професійної підготовки педагогів закладів вищої освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бекерман, Михайло Леонідович
dc.date.accessioned 2024-01-06T19:50:07Z
dc.date.available 2024-01-06T19:50:07Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/17983
dc.description Бекерман М. Л. Ситуаційно-рольова гра як засіб професійної підготовки педагогів закладів вищої освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 011 «Освітні, педагогічні науки» / наук. керівник Л. С. Іванова. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 74 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 74 сторінках друкованого тексту, містить 2 таблиці, 9 рисунків. Перелік посилань включає 44 джерела. Мета дослідження полягає в теоретичному обґрунтуванні та експериментальній перевірці ефективності використання ситуаційно-рольової гри у професійній підготовці педагогів закладів вищої освіти. Об’єкт дослідження: професійна підготовка педагогів закладів вищої освіти. Предмет дослідження: ситуаційно-рольова гра як засіб формування мотивації професійного самовдосконалення педагогів закладів вищої освіти. У роботі розглянуто сутність і структуру поняття «ситуаційно-рольова гра»; теоретично обґрунтовано доцільність застосування ситуаційно-рольової гри у професійній підготовці педагогів закладів вищої освіти; визначено й охарактеризовано поняття та сутність професійної готовності педагогів закладів вищої освіти; здійснено відбір та запроваджено ситуаційно-рольові ігри в практику професійної підготовки педагогів закладів вищої освіти; експериментально перевірено ефективність застосованих ситуаційно-рольових ігор. Практичне значення дослідження визначається тим, що матеріали дослідження можуть бути використані у педагогічній діяльності педагогів закладів вищої освіти а також при розробці програми курсів підвищення кваліфікації викладачів ЗВО. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 74 pages of printed text, contains 2 tables, 9 figures. The list of references includes 44 sources. The purpose of the research is theoretical substantiation and experimental verification of the effectiveness of the use of situational role-playing in the professional training of teachers of higher education institutions. Object of research: professional training of teachers of higher education institutions. The subject of the study: situational role-playing as a means of forming motivation for professional self-improvement of teachers of higher education institutions. The work examines the essence and structure of the concept of "situational role-playing game"; the expediency of using a situational role-playing game in the professional training of teachers of higher education institutions is theoretically substantiated; the concept and essence of the professional readiness of teachers of higher education institutions is defined and characterized; selection was made and situational role-playing games were introduced into the practice of professional training of teachers of higher education institutions; the effectiveness of the applied situational role-playing games was experimentally verified. The practical significance of the research is determined by the fact that the research materials can be used in the pedagogical activities of teachers of higher education institutions, as well as in the development of the program of advanced training courses for teachers of higher education institutions. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject гра uk
dc.subject ситуаційно-рольова гра uk
dc.subject підготовка uk
dc.subject професійна підготовка педагога uk
dc.subject навчально-виховний процес uk
dc.subject тренінг uk
dc.subject моделювання uk
dc.subject професійне самовдосконалення uk
dc.subject game uk
dc.subject situation-role play uk
dc.subject preparation uk
dc.subject teacher professional training uk
dc.subject educational process uk
dc.subject training uk
dc.subject modeling uk
dc.subject professional self-improvement uk
dc.title Ситуаційно-рольова гра як засіб професійної підготовки педагогів закладів вищої освіти uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу