ZNU Institutional Repository

Вплив одно- та багатоденних походів на організм учнів середнього шкільного віку

Show simple item record

dc.contributor.author Муратова, Альона Ігорівна
dc.date.accessioned 2020-03-22T16:38:44Z
dc.date.available 2020-03-22T16:38:44Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1799
dc.description Муратова А. І. Вплив одно- та багатоденних походів на організм учнів середнього шкільного віку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 017 "Фізична культура і спорт" / наук. керівник П. Ф. Пиптюк. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 63 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота – 63 сторінки, 9 таблиць, 60 літературних посилань. Об’єкт дослідження – показники фізичного розвитку та функціональних можливостей юнаків і дівчат 13-15років. Суб’єкт дослідження – учні середнього шкільного віку. Мета роботи – дослідження впливу одно- та багатоденних походів на фізичний розвиток та функціональні можливості юнаків та дівчат середнього шкільного віку. Методи дослідження – аналіз літературних джерел, педагогічний експеримент, показники для визначення фізичного розвитку, показники функціональних можливостей, методи математичної статистики. Фізичний розвиток оцінювався за допомогою наступних показників: маса тіла, життєва ємність легень(ЖЄЛ), динамометрія правої руки, станової сили. В ході дослідження було виявлено, що у юнаків та дівчат, які здійснюють одно- та багатоденні походи показники фізичного розвитку значно кращі ніж у дітей, які не займаються цією діяльністю. Оцінивши вплив одно- та багатоденних походів на рівень фізичного розвитку та функціональні показники юнаків та дівчат 13-15років, виявили що походи 1-3 ступені складності позитивно впливають на фізичний розвиток школярів, а саме збільшення життєвої ємності легень говорить про тренувальній ефект походів 1-3 ступені складності, незначне зростання маси свідчить про позитивний вплив на м’язову систему дітей, приріст показників станової сили та динамометрії говорить про те що походи 1-3 ступені складності розвивають силові якості у учнів середнього шкільного віку. uk
dc.description.abstract EN : Thesis - 63 pages, 9 tables, 60 literary references. Object of the study - indicators of physical development and functionality of boys and girls 13-15years. The subject of the study are secondary school students. The purpose of the study is to investigate the impact of one- and many-day hikes on the physical development and functionality of middle-aged boys and girls. Research methods - analysis of literary sources, pedagogical experiment, indicators for determining physical development, indicators of functionality, methods of mathematical statistics. Physical development was assessed using the following indicators: body weight, vital lung capacity (VCL), dynamometry of the right hand, the power of the body. The study found that boys and girls taking one- and many-day hikes had significantly better physical development rates than children not engaged in this activity. Assessing the impact of single- and multi-day hikes on the level of physical development and functional indicators of boys and girls 13-15years old, found that hikes 1-3 degree of complexity have a positive effect on the physical development of students, namely the increase in the vital capacity of the lungs says about the training effect of hiking 1- 3 degrees of difficulty, a slight increase in weight indicates a positive impact on the muscular system of children,a slight increase in weight indicates a positive impact on the muscular system of children, an increase in indicators of power and dynamism indicates that hikes of 1-3 degrees of difficulty develop strength in middle school age students. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject туристично – краєзнавча діяльність uk
dc.subject фізичний розвиток uk
dc.subject функціональні показники uk
dc.subject ефективність занять uk
dc.subject походи 1-3 ступені складності uk
dc.title Вплив одно- та багатоденних походів на організм учнів середнього шкільного віку uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics