dc.contributor.author |
Герман, Юлія Юріївна |
|
dc.date.accessioned |
2024-01-07T07:46:05Z |
|
dc.date.available |
2024-01-07T07:46:05Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18022 |
|
dc.description |
Герман Ю. Ю. Взаємодія сім’ї та школи у формуванні культури міжособистісного спілкування у дітей молодшого шкільного віку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник С. В. Сиваш. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 66 с. |
uk |
dc.description.abstract |
UA : Робота викладена на 66 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 55 джерел. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та методично забезпечити взаємодію сім’ї та школи у формуванні культури міжособистісного спілкування у дітей молодшого шкільного віку.
Об’єкт дослідження: процес формування культури міжособистісного спілкування дітей молодшого шкільного віку у взаємодії сім’ї та школи.
Предмет дослідження: педагогічні умови формування культури міжособистісного спілкування дітей молодшого шкільного віку. У кваліфікаційній роботі здійснено аналіз проблеми формування культури спілкування особистості у дослідженнях науковців; розкрито сутність та вікові характеристики формування культури спілкування молодших школярів в освітньому процесі; досліджено стан сформованості культури спілкування дітей молодшого шкільного віку в освітньому процесі; з’ясовано значення партнерської взаємодії сім’ї та школи у різних її проявах на формування взаємовідносин серед учнів в освітньому процесі; обґрунтовано педагогічні умови формування культури спілкування учнів початкових класів в освітньому процесі. |
uk |
dc.description.abstract |
EN : The work is presented on 66 pages of printed text. The list of references includes 55 sources. The purpose of the study: to theoretically substantiate and methodically ensure the interaction of family and school in the formation of a culture of interpersonal communication in children of primary school age.
The object of the study: the process of forming a culture of interpersonal communication among children of primary school age in the interaction between family and school.
The subject of the study: pedagogical conditions for the formation of a culture of interpersonal communication among children of primary school age. In the qualifying work, an analysis of the problem of forming a culture of personal communication in the research of scientists was carried out; the essence and age characteristics of the formation of the communication culture of younger schoolchildren in the educational process are revealed; the state of formation of the communication culture of children of primary school age in the educational process was investigated; the importance of partnership interaction between the family and the school in its various manifestations on the formation of relationships among students in the educational process is clarified; the pedagogical conditions for the formation of the communication culture of elementary school students in the educational process are substantiated. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
культура спілкування |
uk |
dc.subject |
молодший школяр |
uk |
dc.subject |
освіта |
uk |
dc.subject |
педагогічні умови |
uk |
dc.subject |
culture of communication |
uk |
dc.subject |
primary school children |
uk |
dc.subject |
education |
uk |
dc.subject |
pedagogical conditions |
uk |
dc.title |
Взаємодія сім’ї та школи у формуванні культури міжособистісного спілкування у дітей молодшого шкільного віку |
uk |
dc.type |
Магістерська робота |
uk |