UA : Робота викладена на 81 сторінці друкованого тексту. Перелік посилань включає 50 джерел. Мета дослідження: теоретичне обґрунтування й експериментальна перевірка технології управління підготовкою вчителів початкових класів до інноваційної діяльності в умовах внутрішньошкільної методичної роботи.
Об’єкт дослідження: управління процесом підготовки вчителів початкових класів до інноваційної діяльності.
Предмет дослідження: технологія управління процесом підготовки вчителів початкових класів до інноваційної діяльності в умовах внутрішньошкільної методичної роботи. У кваліфікаційній роботі на основі аналізу літературних джерел з’ясовано сутність базових понять дослідження; визначено стан управління процесом підготовки вчителів початкових класів до інноваційної професійної діяльності у Запорізькій початковій школі «Світанок»; розкрито сутність технологічного підходу в управлінні процесом підготовки учителів до інноваційної професійної діяльності; теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено технологію управління підготовкою вчителів початкових класів до інноваційної діяльності в умовах внутрішньошкільної методичної роботи.
EN : The work is presented on 81 pages of printed text. The list of references includes 50 sources. The purpose of the study: theoretical substantiation and experimental verification of the management technology for the preparation of primary school teachers for innovative activities in the conditions of intra-school methodical work.
Object of research: management of the process of training primary school teachers for innovative activities.
The subject of the study: the technology of managing the process of training primary school teachers for innovative activities in the conditions of intra-school methodical work. In the qualification work, based on the analysis of literary sources, the essence of the basic concepts of the research is clarified; the state of management of the process of training primary school teachers for innovative professional activity in Zaporizhzhya Primary School "Svitanok" was determined; the essence of the technological approach in managing the process of training teachers for innovative professional activity is revealed; theoretically justified and experimentally verified the management technology of primary school teachers' training for innovative activities in the conditions of intra-school methodical work.