UA : Тема магістерської роботи: Аудиторний профіль соціальних телешоу
під час війни.
Обсяг основного тексту: 70 сторінок.
Кількість використаних джерел: 60 використаних джерел.
Мета дослідження: охарактеризувати аудиторний профіль соціальних
українських телешоу під час війни.
Мета роботи передбачає виконання певних завдань:
1) Проаналізувати основні наукові-теоретичні та, власне, прикладні підходи
до визначення й інтерпретації поняття «профіль аудиторії»
2) Визначити основні трансформаційні процеси (формально-змістові,
рецепційні) та причини їхнього початку у сфері виробництва українських
телешоу
3) Встановити причини переходу українського соціального телешоу в
соціальні мережі й аудиторну міграцію, з цим пов’язану
4) Охарактеризувати соціально-демографічні й соціопсихологічні
особливості аудиторії соціального проєкту «Мамо, я ганяю тачки».
Об'єктом є епізоди соціального Youtube-шоу «Мамо, я ганяю тачки»
на Youtube-каналі DANTES Live, які були опубліковані з грудня 2022 року
до березня 2023 року.
Предметом є соціально-демографічні та соціопсихологічні
характеристики глядача соціального телешоу «Мамо, я ганяю тачки» на
Youtube-каналі DANTES Live.
Отримані результати: в роботі зроблено спробу змоделювати
аудиторний профіль трансформованих соціальних телешоу, які були зняті
та опубліковані під час повномасштабного вторгнення військ РФ до
України.
EN : Padalko M. D. Audience Profile of Social TV Shows During the War.
Zaporizhzhia, 2023.70 p.
The qualification paper discusses definition of the scientific term audience
profile, characteristics of audience categories of the social YouTube project
«Mama, ya ganiyu tachky» («Mom, I drive cars»), which was created during the
war.
Actuality of the qualification paper of research is explained by the fact that
various television shows dealing with the topic of war are currently being created
in Ukraine. Therefore, we decided to follow what categories of the Ukrainian
audience are interested in similar shows using the case of the Ukrainian YouTube
project «Mama, ya ganiyu tachky» («Mom, I drive cars»).
The paper’s goal is to determine audience profile of social TV shows during
the war.
The aims are to analyze the concept of «audience profile» existing in modern
scientific literature, to determine and analyze the categories of the audience
profile in the social Ukrainian YouTube show, to classify the key components of
the audience profile, analyze the audience profile of a social YouTube show, for
example, the YouTube project «Mama, ya ganiyu tachky» («Mom, I drive cars»).
Used methods of research are analysis and synthesis, comparative and
typological, focus group and survey method.
The result of the research paper is the definition of the audience profile and
categories of the social YouTube project. Research has shown that the audience
for this show is men and women between the ages of 18 and 40 who are interested
in various topics and areas of life that are not necessarily automotive related.