UA : Робота викладена на 86 сторінках друкованого тексту, містить 23 таблиці
та 31 рисунок. Перелік посилань включає 62 літературних джерела, з них
іноземних – 20.
Об’єктом дослідження була стресостійкість особистості.
Метою роботи було дослідження показників стресостійкості дітей
підліткового віку.
Методи дослідження – теоретичні: аналіз, синтез, дедукція, індукція
аналогія, класифікація; емпіричні: тест «Визначення рівня стресостійкості
особистості», опитувальник «Адаптивність»; статистичний (t-критерій
Стьюдента).
У результаті дослідження встановлені відмінності в поведінці підлітків
під час стресових ситуацій.
Новизна роботи полягає в тому, що вперше проводився комплексний
аналіз показників стресостійкості за різними критеріями, а також вперше були
проведені дослідження щодо стресостійкості серед підлітків м. Запоріжжя під
час дії воєнного стану в Україні.
В результаті розроблені рекомендації щодо визначення показників
стресостійкості у підлітків.
Значущість роботи полягає у можливості використання даних освітніми
закладами для проведення опитування, проходження тестів.
Отримані результати можуть бути використані при оцінці стресостійкості
підлітка перед зарахуванням до навчального закладу.
EN : The work is presented in 86 pages of printed text, contains 23 tables and
31 figures. The list of references includes 61 literary sources, 20 of which are foreign.
The object of the study was stress resistance of the individual.
The aim of the work was to study the indicators of stress resistance of teenage
children.
Research methods are theoretical: analysis, synthesis, deduction, induction,
analogy, classification; empirical: the test «Determining the level of stress resistance
of an individual», the questionnaire «Adaptability»; statistical (Student's t-test).
As a result of the study, differences in the behavior of teenagers during
stressful situations were established.
The novelty of the work lies in the fact that for the first time a comprehensive
analysis of stress resistance indicators was conducted according to various criteria, as
well as for the first time research was conducted on stress resistance among teenagers
in Zaporizhzhia during the martial law in Ukraine.
As a result, recommendations were developed for determining indicators of
stress resistance in teenagers.
The significance of the work lies in the possibility of using the data by
educational institutions for conducting surveys and passing tests.
The obtained results can be used in assessing the stress resistance of a teenager
before enrolling in an educational institution.