Інституційний репозитарій ЗНУ

Показники стресостійкості дітей підліткового віку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Баздирєва, Юлія Юріївна
dc.date.accessioned 2024-01-09T11:09:39Z
dc.date.available 2024-01-09T11:09:39Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18164
dc.description Баздирєва Ю. Ю. Показники стресостійкості дітей підліткового віку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 091 «Біологія» / наук. керівник Н. В. Григорова. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 86 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 86 сторінках друкованого тексту, містить 23 таблиці та 31 рисунок. Перелік посилань включає 62 літературних джерела, з них іноземних – 20. Об’єктом дослідження була стресостійкість особистості. Метою роботи було дослідження показників стресостійкості дітей підліткового віку. Методи дослідження – теоретичні: аналіз, синтез, дедукція, індукція аналогія, класифікація; емпіричні: тест «Визначення рівня стресостійкості особистості», опитувальник «Адаптивність»; статистичний (t-критерій Стьюдента). У результаті дослідження встановлені відмінності в поведінці підлітків під час стресових ситуацій. Новизна роботи полягає в тому, що вперше проводився комплексний аналіз показників стресостійкості за різними критеріями, а також вперше були проведені дослідження щодо стресостійкості серед підлітків м. Запоріжжя під час дії воєнного стану в Україні. В результаті розроблені рекомендації щодо визначення показників стресостійкості у підлітків. Значущість роботи полягає у можливості використання даних освітніми закладами для проведення опитування, проходження тестів. Отримані результати можуть бути використані при оцінці стресостійкості підлітка перед зарахуванням до навчального закладу. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented in 86 pages of printed text, contains 23 tables and 31 figures. The list of references includes 61 literary sources, 20 of which are foreign. The object of the study was stress resistance of the individual. The aim of the work was to study the indicators of stress resistance of teenage children. Research methods are theoretical: analysis, synthesis, deduction, induction, analogy, classification; empirical: the test «Determining the level of stress resistance of an individual», the questionnaire «Adaptability»; statistical (Student's t-test). As a result of the study, differences in the behavior of teenagers during stressful situations were established. The novelty of the work lies in the fact that for the first time a comprehensive analysis of stress resistance indicators was conducted according to various criteria, as well as for the first time research was conducted on stress resistance among teenagers in Zaporizhzhia during the martial law in Ukraine. As a result, recommendations were developed for determining indicators of stress resistance in teenagers. The significance of the work lies in the possibility of using the data by educational institutions for conducting surveys and passing tests. The obtained results can be used in assessing the stress resistance of a teenager before enrolling in an educational institution. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject підлітки uk
dc.subject показники стресостійкості uk
dc.subject спеціальне дихання uk
dc.subject фізичне навантаження uk
dc.subject стресова ситуація uk
dc.subject teenagers uk
dc.subject indicators of stress resistance uk
dc.subject special breathing uk
dc.subject physical exercise uk
dc.subject stress situation uk
dc.title Показники стресостійкості дітей підліткового віку uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу