ZNU Institutional Repository

Вербалізація категорії оцінки в контексті сучасного англомовного художнього дискурсу

Show simple item record

dc.contributor.author Дубініна, Поліна Володимирівна
dc.date.accessioned 2024-01-09T12:20:07Z
dc.date.available 2024-01-09T12:20:07Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18186
dc.description Дубініна П. В. Вербалізація категорії оцінки в контексті сучасного англомовного художнього дискурсу : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 035 «Філологія» / наук. керівник Г. І. Приходько. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 66 с. uk
dc.description.abstract UA : Дипломна робота – 66 стор., 86 джерел Об’єкт дослідження: конституювання оцінки під впливом контексту в художньому дискурсі. Мета роботи: розкриття особливостей вербалізації оцінки в мікро-, макро- та мегаконтексті. Теоретико-методологічні засади: розвідки категорії оцінки, які здійснили І. Є. Буяр, О. М. Вольф, Н. В. Гуйванюк, Т. А. Космеда, Т. Коць, M. Bednarek, R. Breeze, I. Olza, T. Myroniuk, P. R. R. White. Отримані результати: Категорія оцінки – одна з найважливіших семантичних категорій мови. Вона вивчається в тісному зв’язку з поняттям, емоцією, мисленням, що відносяться традиційно до сфери філософії, психології, логіки. Лінгвістів цікавлять оцінки (переважно емоційні) з точки зору їх ідентифікації, категоризації в лексико-семантичній системі мови: відображення в компонентному складі її семантики, розподілу по різних типах лексики, участі у створенні «мовної картини світу» та її семантичної інтерпретації, реального функціонування в мові. У словниковому складі всіх розвинених мов світу присутня лексика, яка висловлює оцінне ставлення лінгвосоціуму до феноменів оточуючого середовища і представляє таким чином лінгвістичну універсалію. Інтенсивна розробка окремих аспектів аксіології, так само як і численні розвідки загальнотеоретичного характеру, стимулювали значний інтерес до аксіологічної проблематики, що істотно поповнило наші сучасні уявлення про оцінку. uk
dc.description.abstract EN : The presented paper is dedicated to the analysis of the interaction of evaluation and context in literary discourse. The object of the study is the constitution of evaluation under the influence of the context in the literary discourse. The purpose of the work is revealing the peculiarities of verbalization of evaluation in the micro-, macro- and mega-context The evaluation category is one of the most important semantic categories of the language. It is studied in close connection with the concept, emotion, thinking, which traditionally belong to the sphere of philosophy, psychology, logic. Linguists are interested in evaluation (mainly emotional) from the point of view of its identification, categorization in the lexical-semantic system of language: reflection in the component structure of its semantics, distribution by different types of vocabulary, participation in the creation of a worldview and its semantic interpretation, real functioning in speech The vocabulary of all developed languages of the world contains words that express the evaluative attitude of the linguistic community to the phenomena of the surrounding environment and thus represent linguistic universality. Intensive development of certain aspects of axiology, as well as numerous explorations of a general theoretical nature, stimulated significant interest in axiological issues, which significantly supplemented our modern ideas about evaluation. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject аксіологія uk
dc.subject категорія оцінки uk
dc.subject класифікації оцінки uk
dc.subject axiology uk
dc.subject assessment category uk
dc.subject assessment classifications uk
dc.title Вербалізація категорії оцінки в контексті сучасного англомовного художнього дискурсу uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics