UA : Робота викладена на 103 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 66 джерел. Об'єкт дослідження: айдентики кав'ярні та кавової продукції, естетичне виховання людей засобами багатосторінкового поліграфічного видання за допомогою гайдлайну. Предмет дослідження: розробка та створення оригінал-макету національної ідентичності айдентики кав'ярні «MRIYA». Мета дослідження: створення унікальної ідентичність для кав'ярні, яка відображатиме національну культурну цінність України. Ідеї включають концепцію ідентичності бренду, визначену через візуальні та комунікаційні елементи гайдлайну. В роботі розроблено комплекс айдентики, який передбачає єдиний підхід до оформлення, колірних сполучень, образів в продукції та подачі та систематизовано у гайдлайні.
EN : The work is presented on 103 pages of printed text. The list of references includes 66 sources. The object of research: identities of coffee shops and coffee products, aesthetic education of people by means of a multi-page polygraphic edition with the help of a guideline. The subject of the research: development and creation of the original layout of the national identity of the identity of the coffee shop «MRIYA». The purpose of the research: to create a unique identity for the coffee shop, which will reflect the national cultural value of Ukraine. The ideas include the concept of the brand identity defined through the visual and communication elements of the guideline. The work developed an identity complex, which provides for a unified approach to design, color combinations, images in products and presentation, and systematized in the guideline.