Інституційний репозитарій ЗНУ

Вияв національної ідентичності у проєктуванні айдентики та комунікаційного комплексу кав'ярні «MRIYA»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ясик, Дар'я Андріївна
dc.date.accessioned 2024-01-10T09:41:59Z
dc.date.available 2024-01-10T09:41:59Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18241
dc.description Ясик Д. А. Вияв національної ідентичності у проєктуванні айдентики та комунікаційного комплексу кав'ярні «MRIYA» : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 022 «Дизайн» / наук. керівник Г. Ю. Чемерис. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 103 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 103 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 66 джерел. Об'єкт дослідження: айдентики кав'ярні та кавової продукції, естетичне виховання людей засобами багатосторінкового поліграфічного видання за допомогою гайдлайну. Предмет дослідження: розробка та створення оригінал-макету національної ідентичності айдентики кав'ярні «MRIYA». Мета дослідження: створення унікальної ідентичність для кав'ярні, яка відображатиме національну культурну цінність України. Ідеї включають концепцію ідентичності бренду, визначену через візуальні та комунікаційні елементи гайдлайну. В роботі розроблено комплекс айдентики, який передбачає єдиний підхід до оформлення, колірних сполучень, образів в продукції та подачі та систематизовано у гайдлайні. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 103 pages of printed text. The list of references includes 66 sources. The object of research: identities of coffee shops and coffee products, aesthetic education of people by means of a multi-page polygraphic edition with the help of a guideline. The subject of the research: development and creation of the original layout of the national identity of the identity of the coffee shop «MRIYA». The purpose of the research: to create a unique identity for the coffee shop, which will reflect the national cultural value of Ukraine. The ideas include the concept of the brand identity defined through the visual and communication elements of the guideline. The work developed an identity complex, which provides for a unified approach to design, color combinations, images in products and presentation, and systematized in the guideline. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject графічний дизайн uk
dc.subject візуальні комунікації uk
dc.subject айдентика uk
dc.subject референс uk
dc.subject макет uk
dc.subject graphic design uk
dc.subject visual communications uk
dc.subject identity uk
dc.subject reference uk
dc.subject layout uk
dc.title Вияв національної ідентичності у проєктуванні айдентики та комунікаційного комплексу кав'ярні «MRIYA» uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу