ZNU Institutional Repository

Формування соціальної компетентності дітей старшого дошкільного віку через використання "ляльки-персони"

Show simple item record

dc.contributor.author Грідяєва, Вікторія Анатоліївна
dc.date.accessioned 2020-03-23T20:01:52Z
dc.date.available 2020-03-23T20:01:52Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1838
dc.description Грідяєва В. А. Формування соціальної компетентності дітей старшогодошкільного віку через використання "ляльки-персони" : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота: соціальна педагогіка" / наук. керівник О. О. Самсонова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 84 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота: 84 с., 3 рисунка, 76 джерел, 2 додатки. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та розробити методику використання «Ляльки-персони» у формуванні соціальної компетентності дітей старшого дошкільного віку. Об’єкт дослідження: процес формування соціальної компетентності старших дошкільників. Предмет дослідження: методика використання «Ляльки-персони» у процесі формування соціальної компетентності дітей старшого дошкільного віку. Теоретичне значення роботи полягає у комплексному підході до формування соціальної компетентності дітей старшого дошкільного віку через використання «Ляльки-персони». Практичне значення одержаних результатів полягає у розробленні і впровадженні методики використання «Ляльки-персони» у формуванні соціальної компетентності дітей старшого дошкільного віку. Галузь використання: дошкільні навчальні заклади, центри розвитку дитини, дитячі будинки. uk
dc.description.abstract EN : The qualifying work consists of introduction, 2 parts, findings, list of literature (76 items, 2 of foreign origin), 2 addenda on 5 pages. The qualifying work volume is 96 pages long, 84 of them – main text. There are 3 illustrations. The qualification work gives a theoretical survey and describes the experimental study of the problem of forming the social competence of older preschool children through the use of «Dolls-Persons», discusses the means and methods of forming the social competence of older preschool children. The research object: the process of forming the social competence of older preschoolers. The research subject: the technique of using «Dolls-Persons» in the process of formation of social competence of children of older preschool age. The research purpose: to theoretically substantiate and develop a method of using «Persona Dolls» in shaping the social competence of older preschool children. The research tasks are: 1) to clarify the conceptual and terminological apparatus of the study; 2) to analyze the problem of formation of social competence of preschool children in pedagogical theory and practice; 3) to consider the means and methods of forming the social competence of older preschool children; 4) to develop a method of using «Dolls-Persons» in the process of forming the social competence of older preschool children and to experimentally test its effectiveness. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject соціальне середовище uk
dc.subject соціалізація uk
dc.subject соціальне виховання uk
dc.subject соціалізація особистості uk
dc.subject соціальна адаптація uk
dc.subject соціальна активність uk
dc.subject компетентність uk
dc.subject компетенція uk
dc.subject соціальна компетентність uk
dc.subject social environment uk
dc.subject socialization uk
dc.subject social education uk
dc.subject personality socialization uk
dc.subject social adaptation uk
dc.subject social activity uk
dc.subject competence uk
dc.subject social competence uk
dc.title Формування соціальної компетентності дітей старшого дошкільного віку через використання "ляльки-персони" uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics