dc.contributor.author |
Грідяєва, Вікторія Анатоліївна |
|
dc.date.accessioned |
2020-03-23T20:01:52Z |
|
dc.date.available |
2020-03-23T20:01:52Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1838 |
|
dc.description |
Грідяєва В. А. Формування соціальної компетентності дітей старшогодошкільного віку через використання "ляльки-персони" : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота: соціальна педагогіка" / наук. керівник О. О. Самсонова. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 84 с. |
uk |
dc.description.abstract |
UA : Кваліфікаційна робота: 84 с., 3 рисунка, 76 джерел, 2 додатки.
Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та розробити методику використання «Ляльки-персони» у формуванні соціальної компетентності дітей старшого дошкільного віку.
Об’єкт дослідження: процес формування соціальної компетентності старших дошкільників.
Предмет дослідження: методика використання «Ляльки-персони» у процесі формування соціальної компетентності дітей старшого дошкільного віку.
Теоретичне значення роботи полягає у комплексному підході до формування соціальної компетентності дітей старшого дошкільного віку через використання «Ляльки-персони».
Практичне значення одержаних результатів полягає у розробленні і впровадженні методики використання «Ляльки-персони» у формуванні соціальної компетентності дітей старшого дошкільного віку.
Галузь використання: дошкільні навчальні заклади, центри розвитку дитини, дитячі будинки. |
uk |
dc.description.abstract |
EN : The qualifying work consists of introduction, 2 parts, findings, list of literature (76 items, 2 of foreign origin), 2 addenda on 5 pages. The qualifying work volume is 96 pages long, 84 of them – main text. There are 3 illustrations.
The qualification work gives a theoretical survey and describes the experimental study of the problem of forming the social competence of older preschool children through the use of «Dolls-Persons», discusses the means and methods of forming the social competence of older preschool children.
The research object: the process of forming the social competence of older preschoolers.
The research subject: the technique of using «Dolls-Persons» in the process of formation of social competence of children of older preschool age.
The research purpose: to theoretically substantiate and develop a method of using «Persona Dolls» in shaping the social competence of older preschool children.
The research tasks are:
1) to clarify the conceptual and terminological apparatus of the study;
2) to analyze the problem of formation of social competence of preschool children in pedagogical theory and practice;
3) to consider the means and methods of forming the social competence of older preschool children;
4) to develop a method of using «Dolls-Persons» in the process of forming the social competence of older preschool children and to experimentally test its effectiveness. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
соціальне середовище |
uk |
dc.subject |
соціалізація |
uk |
dc.subject |
соціальне виховання |
uk |
dc.subject |
соціалізація особистості |
uk |
dc.subject |
соціальна адаптація |
uk |
dc.subject |
соціальна активність |
uk |
dc.subject |
компетентність |
uk |
dc.subject |
компетенція |
uk |
dc.subject |
соціальна компетентність |
uk |
dc.subject |
social environment |
uk |
dc.subject |
socialization |
uk |
dc.subject |
social education |
uk |
dc.subject |
personality socialization |
uk |
dc.subject |
social adaptation |
uk |
dc.subject |
social activity |
uk |
dc.subject |
competence |
uk |
dc.subject |
social competence |
uk |
dc.title |
Формування соціальної компетентності дітей старшого дошкільного віку через використання "ляльки-персони" |
uk |
dc.type |
Магістерська робота |
uk |