UA : Мета дослідження: розкриття особливостей впровадження
фандрайзингової та проєктної діяльності в системі розвитку територіальних
громад з урахуванням європейського досвіду.
Об’єкт дослідження: фандрайзингова та проєктна діяльність.
Предмет дослідження: фандрайзингова та проєктна діяльність у системі
розвитку територіальних громад.
Методи дослідження: історичний, діалектичний, абстрактно-логічні
методи, а також метод аналізу і синтезу, аналогії і співставлення, інші економіко статистичні прийоми.
Новизна дослідження: полягає у власному дослідженні особливостей
впровадження фандрайзингової та проєктної діяльності в територіальні громади
з урахуванням європейського досвіду.
Гіпотеза: фінансове становище територіальних громад можна покращити
за рахунок застосування фандрайзингової та проєктної діяльність.
Висновки: 1. Актуальним у сьогоднішніх реаліях є використання
проєктного управління для забезпечення розвитку територіальних громад
органами місцевого самоврядування, адже це дозволяє ефективно розв’язати
низку питань, які пов’язані із реалізацією пріоритетних цілей організації;
залученням додаткових коштів із зовнішніх джерел фінансування для розвитку;
створенням успішної команди та мотивацією персоналу.
2. Фандрайзинг є ефективним інструментом, який можуть
використовувати заклади загальної середньої освіти для залучення додаткових
фінансових та матеріально-технічних ресурсів необхідних для розбудови
безпечного, здорового, інклюзивного освітнього середовища.
EN : Conclusions: In today's realities, the use of project management by local self-government bodies is relevant for ensuring the development of territorial communities. This approach allows effectively addressing a range of issues related to the implementation of organizational priorities, attracting additional funds from external sources for development, creating a successful team, and motivating personnel.
Fundraising is an effective tool that educational institutions can use to attract additional financial and material-technical resources necessary for building a safe, healthy, and inclusive educational environment.