UA : Мета дослідження: полягає у дослідженні сучасного стану та перспектив
розвитку надання публічних послуг органами Пенсійного фонду України.
Об’єкт дослідження: виступає сфера надання публічних послуг в системі
Пенсійного фонду в сучасних умовах.
Предмет дослідження: особливості та механізми розвитку надання
публічних послуг органами Пенсійного фонду України.
Методи дослідження: порівняльний, описовий, пізнавальний,
відповідності, інформаційний, вторинна обробка даних та контент-аналіз.
Гіпотеза дослідження: перспективи розвитку надання публічних послуг
органами Пенсійного фонду України з урахуванням нових тенденцій,
об’єднання реєстрів баз даних та впровадження електронних послуг покращать
доступність, прозорість та якість обслуговування громадян.
Висновки: 1. Система Пенсійного фонду має на меті вносити зміни для
покращення надання публічних послуг, на доступність та прозорість системи та
наближення інформативності до людей.
2. Сьогодні робота відділів обслуговування громадян працює згідно
Стандартів надання послуг, сервісні центрі відповідають потребам усіх ланок
громадян. Це свідчить про готовність спеціалістів надати послуги для громадян
якомога доступніше, якісно та інформативно.
3. За результатом дослідження гіпотеза підтверджена: Пенсійний фонд
рухається в правильному напрямку – активно впроваджує технологій
електронного урядування, автоматизацію процесів, надання послуг дистанційно
(в електронному вигляді), тому має перспективи до покращення та підвищення
якості надання публічних послуг.
EN : The purpose of the study is to investigate the current state and prospects for
the development of public service provision by the Pension Fund of Ukraine.
The object of the study is the sphere of public service provision in the system
of the Pension Fund of Ukraine in modern conditions.
The subject of the study is the peculiarities and mechanisms of development
of public service provision by the Pension Fund of Ukraine.
The research methods include comparative, descriptive, cognitive,
correspondence, informational, secondary data processing and content analysis.
The research hypothesis: the prospects for the development of public service
provision by the Pension Fund of Ukraine, considering new trends, the unification
of database registers and the introduction of electronic services will improve the
accessibility, transparency, and quality of service to citizens.
Conclusions: 1. The Pension Fund system aims to make changes to improve
the provision of public services, accessibility and transparency of the system, and
information awareness of people.
2. Nowadays, the citizens service departments operate in accordance with
Service Provision Standards. Service centers meet the needs of all levels of
citizens. This demonstrates the readiness of specialists to provide services to
citizens in the most accessible, high-quality, and informative manner possible.
3. Based on the results of the study, the hypothesis is confirmed. The
pension fund is moving in the right direction. It is actively implementing e government technologies, process automation, and the provision of services
remotely (in electronic form), so it has prospects for improving the quality of
public service provision.