UA : Кваліфікаційна робота викладена на 87 сторінках друкованого тексту,
містить 3 таблиці, 18 рисунків. Перелік посилань включає 60 джерел,
з них 24 іноземною мовою.
Об’єктом дослідження є процес сучасної маркетингової діяльністі
підприємств в умовах воєнного стану в Україні.
Предметом дослідження є теоретичні та методичних підходи щодо
формування маркетингової діяльністі підприємств в умовах воєнного стану в
Україні.
Метою магістерської роботи магістра є систематизація наукових,
методологічних та практичних знань з формування маркетингової діяльністі
підприємств в умовах воєнного стану в Україні.
У процесі дослідження одержано такі наукові результати:
1) розглянуто поняття, сутність, зміст та складові маркетингової
діяльності;
2) досліджено стратегічний маркетинг в системі управління сучасним
підприємством;
3) проаналізовано сучасні стратегії в маркетинговій діяльності;
4)здійснено організаційно – економічну характеристику ТОВ
«Ельконд»;
5) досліджено маркетингову діяльність ТОВ «Ельконд»;
6) досліджено сучасні тенденції світового ринку кліматичної техніки;
7) розроблено загальні рекомендації щодо маркетингової діяльності
ТОВ «Ельконд» в умовах війни;
8)запропоновано нові ринкові можливості в системі стратегічного
маркетингу ТОВ «Ельконд»;
9) розроблено маркетингову антикризову програму для ТОВ
«Ельконд».
Методи дослідження: логічного узагальнення, дедуктивний, фінансово
– економічного та статистичного аналізу, порівняння, зведення та ін.
5
Наукова новизна дослідження полягає в тому, що запропоновано
модель обґрунтування розвитку нових ринкових можливостей в системі
стратегічного маркетингу ТОВ «Ельконд»; удосконалено маркетинговау
антикризову програму ТОВ «Ельконд».
Результати дослідження можуть бути використані підприємствами для
формування маркетингової діяльністі в умовах воєнного стану в Україні.
EN : The work is presented on 87 pages of printed text, contains 3 tables,
18 figures. The list of referеnces includes 60 sources, 24 of them in foreign
languages.
The object of the study is the process of modern marketing activities of
enterprises in the conditions of martial law in Ukraine.
The subject of the study is theoretical and methodological approaches to the
formation of marketing activities of enterprises in the conditions of martial law in
Ukraine.
The purpose of the master's thesis is the systematization of scientific,
methodological and practical knowledge on the formation of marketing activities
of enterprises in the conditions of martial law in Ukraine.
In the course of the research the following scientific results were obtained:
1) the concept, essence, content and components of marketing activity are
considered;
2) strategic marketing in the management system of a modern enterprise is
studied;
3) modern strategies in marketing activities are analyzed;
4) an organizational and economic characterization of "Elkond" LLC was
carried out;
5) the marketing activity of "Elkond" LLC was investigated;
6) modern trends of the world market of climatic equipment were
investigated;
7) developed general recommendations regarding the marketing activities of
"Elkond" LLC in wartime conditions;
8) proposed new market opportunities in the strategic marketing system of
"Elkond" LLC;
9) developed a marketing anti-crisis program for "Elkond" LLC.
Methods of research: logical generalization, deductive, financial and
economic and statistical analysis, comparison, summary, etc.
7
The scientific novelty of the research lies in the fact that a model of
substantiation of the development of new market opportunities in the strategic
marketing system of "Elkond" LLC is proposed; the marketing and anti-crisis
program of "Elkond" LLC was improved.
The results of the research can be used by enterprises to form marketing
activities in the conditions of martial law in Ukraine.