UA : Кваліфікаційна робота викладена на 92 сторінках друкованого тексту,
містить 5 таблиць, 17 рисунків. Перелік посилань включає 56 джерел,
з них 17 іноземною мовою.
Об’єктом дослідження є процес формування трейд – маркетингової
діяльності для сучасних підприємств.
Предметом дослідження є теоретичні та методичних підходи щодо
формування трейд – маркетингової діяльності для сучасних підприємств.
Метою магістерської роботи магістра є систематизація наукових,
методологічних та практичних знань з формування трейд – маркетингової
діяльності для сучасних підприємств.
У процесі дослідження одержано такі наукові результати:
1) розглянуто поняття та сутність трейд маркетингу;
2) досліджено інструменти трейд – маркетингу;
3) визначено оцінку ефективності трейд маркетингової діяльності;
4) здійснено загальну характеристику діяльності аптечного
супермаркету «Елітфарм»;
5) проаналізувано трейд – маркетингову діяльність АС «Елітфарм»;
6) досліджено сучасні споживчі вподобання на фармацевтичному
ринку;
7) розроблено практичні рекомендації напрямів удосконалення трейд
– маркетингової діяльності АС «Елітфарм»;
8) запропоновано удосконалення управлінням трейд – маркетингової
діяльності АС «Елітфарм»;
9) розроблено проект інтернет – магазину АС «Елітфарм».
Методи дослідження: логічного узагальнення, дедуктивний, фінансово
– економічного та статистичного аналізу, порівняння, зведення та ін.
Наукова новизна дослідження полягає в тому, що запропоновано
удосконалена модель трейд – маркетингу для аптечного супермаркету
«Елітфарм» з урахуванням сегментації клієнтів і персоналізованої
5
пропозиції, омніканального підходу за рахунок інтеграції онлайн та офлайн
каналів продажів для забезпечення безперервного клієнтського досвіду,
інтерактивного маркетингу та соціальних медіа, програм лояльності та
партнерської співпраці;
Результати дослідження можуть бути використані підприємствами,
зокрема рекомендації формування трейд маркетингової діяльності.
EN : The work is presented on 92 pages of printed text, contains 5 tables,
17 figures. The list of referеnces includes 56 sources, 17 of them in foreign
languages.
The object of the study is the process of formation of trades - marketing
activity for modern enterprises.
The subject of research is theoretical and methodological approaches to the
formation of trade - marketing activities for modern enterprises.
The purpose of the master's thesis is the systematization of scientific,
methodological and practical knowledge on the formation of trade - marketing
activities for modern enterprises.
In the course of the research the following scientific results were obtained:
1) the concept and essence of trade marketing are considered;
2) trade and marketing tools were studied;
3) an assessment of the effectiveness of trade marketing activity is
determined;
4) a general description of the activity of the pharmacy supermarket
"Elitfarm" was carried out;
5) the trade and marketing activities of JSC "Elitfarm" were analyzed;
6) researched modern consumer preferences in the pharmaceutical market;
7) practical recommendations for improvement of trade and marketing
activities of JSC "Elitpharm" were developed;
8) improvement of management of trade and marketing activity of JSC
"Elitpharm" is proposed;
9) the project of the online store of JSC "Elitpharm" was developed.
Methods of research: logical generalization, deductive, financial and
economic and statistical analysis, comparison, summary, etc.
The scientific novelty of the study is that an improved trade-marketing
model for the Elitfarm pharmacy supermarket is proposed, taking into account
customer segmentation and a personalized offer, an omnichannel approach through
7
the integration of online and offline sales channels to ensure a continuous customer
experience, interactive marketing and social media. loyalty and partnership
programs;
The results of the research can be used by enterprises, in particular,
recommendations for the formation of trade marketing activities.