ZNU Institutional Repository

Вдосконалення трейд – маркетингової діяльності

Show simple item record

dc.contributor.author Сіталова, Валерія Олегівна
dc.date.accessioned 2024-01-18T14:16:30Z
dc.date.available 2024-01-18T14:16:30Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18568
dc.description Сіталова В. О. Вдосконалення трейд – маркетингової діяльності : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 075 "Маркетинг" / наук. керівник Н. В. Терент’єва. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 92 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота викладена на 92 сторінках друкованого тексту, містить 5 таблиць, 17 рисунків. Перелік посилань включає 56 джерел, з них 17 іноземною мовою. Об’єктом дослідження є процес формування трейд – маркетингової діяльності для сучасних підприємств. Предметом дослідження є теоретичні та методичних підходи щодо формування трейд – маркетингової діяльності для сучасних підприємств. Метою магістерської роботи магістра є систематизація наукових, методологічних та практичних знань з формування трейд – маркетингової діяльності для сучасних підприємств. У процесі дослідження одержано такі наукові результати: 1) розглянуто поняття та сутність трейд маркетингу; 2) досліджено інструменти трейд – маркетингу; 3) визначено оцінку ефективності трейд маркетингової діяльності; 4) здійснено загальну характеристику діяльності аптечного супермаркету «Елітфарм»; 5) проаналізувано трейд – маркетингову діяльність АС «Елітфарм»; 6) досліджено сучасні споживчі вподобання на фармацевтичному ринку; 7) розроблено практичні рекомендації напрямів удосконалення трейд – маркетингової діяльності АС «Елітфарм»; 8) запропоновано удосконалення управлінням трейд – маркетингової діяльності АС «Елітфарм»; 9) розроблено проект інтернет – магазину АС «Елітфарм». Методи дослідження: логічного узагальнення, дедуктивний, фінансово – економічного та статистичного аналізу, порівняння, зведення та ін. Наукова новизна дослідження полягає в тому, що запропоновано удосконалена модель трейд – маркетингу для аптечного супермаркету «Елітфарм» з урахуванням сегментації клієнтів і персоналізованої 5 пропозиції, омніканального підходу за рахунок інтеграції онлайн та офлайн каналів продажів для забезпечення безперервного клієнтського досвіду, інтерактивного маркетингу та соціальних медіа, програм лояльності та партнерської співпраці; Результати дослідження можуть бути використані підприємствами, зокрема рекомендації формування трейд маркетингової діяльності. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 92 pages of printed text, contains 5 tables, 17 figures. The list of referеnces includes 56 sources, 17 of them in foreign languages. The object of the study is the process of formation of trades - marketing activity for modern enterprises. The subject of research is theoretical and methodological approaches to the formation of trade - marketing activities for modern enterprises. The purpose of the master's thesis is the systematization of scientific, methodological and practical knowledge on the formation of trade - marketing activities for modern enterprises. In the course of the research the following scientific results were obtained: 1) the concept and essence of trade marketing are considered; 2) trade and marketing tools were studied; 3) an assessment of the effectiveness of trade marketing activity is determined; 4) a general description of the activity of the pharmacy supermarket "Elitfarm" was carried out; 5) the trade and marketing activities of JSC "Elitfarm" were analyzed; 6) researched modern consumer preferences in the pharmaceutical market; 7) practical recommendations for improvement of trade and marketing activities of JSC "Elitpharm" were developed; 8) improvement of management of trade and marketing activity of JSC "Elitpharm" is proposed; 9) the project of the online store of JSC "Elitpharm" was developed. Methods of research: logical generalization, deductive, financial and economic and statistical analysis, comparison, summary, etc. The scientific novelty of the study is that an improved trade-marketing model for the Elitfarm pharmacy supermarket is proposed, taking into account customer segmentation and a personalized offer, an omnichannel approach through 7 the integration of online and offline sales channels to ensure a continuous customer experience, interactive marketing and social media. loyalty and partnership programs; The results of the research can be used by enterprises, in particular, recommendations for the formation of trade marketing activities. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject інструменти uk
dc.subject цільова аудиторія uk
dc.subject маркетинг uk
dc.title Вдосконалення трейд – маркетингової діяльності uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics