UA : Дипломна робота: 80 с., 9 таблиць, 1 рисунок, 2 додатки, 68 джерел.
Об’єкт дослідження: процес формування соціальної активності підлітків.
Предмет – зміст, форми та методи формування соціальної активності
підлітків у позанавчальній діяльності.
Мета дослідження: теоретично обгрунтувати та експериментально
перевірити зміст, форми та методи формування соціальної активності підлітків у
позанавчальній діяльності.
Гіпотеза: ефективність формування соціальної активності підлітків у
позанавчальній діяльності забезпечується цілеспрямованим формуванням
соціальних знань, здатності до рефлексії та об’єктивної самооцінки; готовності
діяти в інтересах колективу, громади, розвитку ініціативності та активності у
різних видах громадської діяльності
Методи дослідження: загальні методи наукового пізнання; аналіз
літературних джерел; аналіз і синтез передового науково-практичного досвіду з
даної проблеми; аналіз нормативних документів; емпіричні: діагностичні
методи, відповідні завданням дослідження – спостереження, опитування,
тестування.
Теоретичне значення полягає у визначені сутності формування соціальної
активності підлітків у позанавчальній діяльності.
Практичне значення полягає у розробці програми формування соціальної
активності підлітків у позанавчальній діяльності в умовах загальноосвітньої
школи.
Галузь використання: загальноосвітні навчальні заклади, позашкільні
навчальні заклади.
EN : The qualification work consists of: 80 pages, 1 figure, 9 tables, 68 sources, 3
appendices.
Research Object: The process of forming social activity in teenagers.
Subject: The content, forms, and methods of developing teenagers’ social activity
in extracurricular activities.
Research Aim: To theoretically substantiate and experimentally verify the content,
forms, and methods of forming social activity in teenagers within extracurricular
activities.
Hypothesis: The effectiveness of forming social activity in teenagers during
extracurricular activities is ensured by the targeted development of social knowledge,
the ability for reflection and objective self-assessment; readiness to act in the interests
of the collective, community, and the development of initiative and activity in various
types of public activities.
Research Methods: General methods of scientific cognition; analysis of literary
sources; analysis and synthesis of advanced scientific-practical experience on the issue;
analysis of normative documents; empirical: diagnostic methods, corresponding to the
tasks of the research - observation, surveys, testing.
Theoretical Significance: It lies in defining the essence of forming social activity
in teenagers during extracurricular activities.
Practical Significance: The development of a program for forming social activity
in teenagers in extracurricular activities within the general education school setting.
Field of Application: General education institutions, extracurricular educational
institutions.