UA : Предмет дослідження: маркетингові стратегії антикризового управління під час війни.
Об’єкт дослідження: компанія Carlsberg Ukraine.
Мета роботи – обґрунтування антикризових стратегій маркетингу Carlsberg Ukraine в умовах війни.
Методи дослідження. У кваліфікаційній роботі магістра використано сукупність загальнонаукових та спеціальних методів дослідження, зокрема: системний підхід, описовий метод, статистичні методи, якісні методи дослідження ринку, метод STP-маркетингу.
Специфіка роботи полягає у детальному аналізі кризових ситуацій в діяльності підприємства та інструментів маркетингу в антикризовому управлінні; дослідженні впливу повномасштабної війни в Україні на діяльність підприємств галузі пивоваріння; аналізі маркетингових антикризових заходів Carlsberg Ukraine під час війни в Україні та обґрунтуванні антикризових стратегій STP-маркетингу Carlsberg Ukraine.
Для досягнення мети роботи надано аналіз кризових ситуацій у діяльності підприємств; визначено сутність та завдання антикризового стратегічного управління підприємством; розглянуто основні інструменти маркетингу в антикризовому управлінні підприємством. В роботі досліджено наслідки повномасштабної війни в Україні та їх вплив на діяльність підприємств галузі пивоваріння; проаналізовано стратегії Carlsberg Group на міжнародних ринках в умовах світової економічної кризи; надано аналіз маркетинговим антикризовим заходам Carlsberg Ukraine під час війни в Україні. На основі моделі STP-маркетингу в роботі обґрунтовано антикризові стратегії Carlsberg Ukraine в умовах війни, зокрема освоєння вільної ніші безалкогольного темного пива преміум-класу на українському ринку та розширення ринків збуту продукції Carlsberg Ukraine завдяки експорту пива під брендом «Львівське» до країн Балтії.
EN : The subject of the research is marketing strategies of anti-crisis management during the war.
The object of the research is the company Carlsberg Ukraine.
The goal of the work is justification of anti-crisis marketing strategies of Carlsberg Ukraine in war conditions.
The methods of the research are system approach; descriptive method, statistical methods, qualitative methods of market research, STP-marketing method.
Specificity of the work is a detailed analysis of crisis situations in the company's activities and marketing tools in anti-crisis management; study of the full-scale war in Ukraine impact on the activities of enterprises in the brewing industry; analysis of marketing anti-crisis measures of Carlsberg Ukraine during the war in Ukraine and substantiation of Carlsberg Ukraine STP-marketing anti-crisis strategies.
To achieve the goal of the work, an analysis of crisis situations in the activities of enterprises has been provided; the essence and tasks of the enterprise anti-crisis strategic management have been defined; the main marketing tools in the anti-crisis management of the enterprise have been considered. The consequences of a full-scale war in Ukraine and their impact on the activities of enterprises in the brewing industry have been examined in the work; strategies of the Carlsberg Group on international markets in the conditions of the global economic crisis have been analyzed; an analysis of the marketing anti-crisis measures of Carlsberg Ukraine during the war in Ukraine has been provided. On the basis of the STP-marketing model, the anti-crisis strategies of Carlsberg Ukraine in wartime conditions have been substantiated, in particular, the development of a free niche of premium-class non-alcoholic dark beer on the Ukrainian market and the expansion of the sales markets for Carlsberg Ukraine products thanks to the export of "Lvivske" brand beer to the Baltic countries.