Інституційний репозитарій ЗНУ

Маркетингові стратегії антикризового управління ТНК Carlsberg Ukraine під час війни

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Зубков, Олександр Володимирович
dc.date.accessioned 2024-01-18T16:07:42Z
dc.date.available 2024-01-18T16:07:42Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18576
dc.description Зубков О. В. Маркетингові стратегії антикризового управління ТНК Carlsberg Ukraine під час війни : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник К. В. Петрова. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 73 с. uk
dc.description.abstract UA : Предмет дослідження: маркетингові стратегії антикризового управління під час війни. Об’єкт дослідження: компанія Carlsberg Ukraine. Мета роботи – обґрунтування антикризових стратегій маркетингу Carlsberg Ukraine в умовах війни. Методи дослідження. У кваліфікаційній роботі магістра використано сукупність загальнонаукових та спеціальних методів дослідження, зокрема: системний підхід, описовий метод, статистичні методи, якісні методи дослідження ринку, метод STP-маркетингу. Специфіка роботи полягає у детальному аналізі кризових ситуацій в діяльності підприємства та інструментів маркетингу в антикризовому управлінні; дослідженні впливу повномасштабної війни в Україні на діяльність підприємств галузі пивоваріння; аналізі маркетингових антикризових заходів Carlsberg Ukraine під час війни в Україні та обґрунтуванні антикризових стратегій STP-маркетингу Carlsberg Ukraine. Для досягнення мети роботи надано аналіз кризових ситуацій у діяльності підприємств; визначено сутність та завдання антикризового стратегічного управління підприємством; розглянуто основні інструменти маркетингу в антикризовому управлінні підприємством. В роботі досліджено наслідки повномасштабної війни в Україні та їх вплив на діяльність підприємств галузі пивоваріння; проаналізовано стратегії Carlsberg Group на міжнародних ринках в умовах світової економічної кризи; надано аналіз маркетинговим антикризовим заходам Carlsberg Ukraine під час війни в Україні. На основі моделі STP-маркетингу в роботі обґрунтовано антикризові стратегії Carlsberg Ukraine в умовах війни, зокрема освоєння вільної ніші безалкогольного темного пива преміум-класу на українському ринку та розширення ринків збуту продукції Carlsberg Ukraine завдяки експорту пива під брендом «Львівське» до країн Балтії. uk
dc.description.abstract EN : The subject of the research is marketing strategies of anti-crisis management during the war. The object of the research is the company Carlsberg Ukraine. The goal of the work is justification of anti-crisis marketing strategies of Carlsberg Ukraine in war conditions. The methods of the research are system approach; descriptive method, statistical methods, qualitative methods of market research, STP-marketing method. Specificity of the work is a detailed analysis of crisis situations in the company's activities and marketing tools in anti-crisis management; study of the full-scale war in Ukraine impact on the activities of enterprises in the brewing industry; analysis of marketing anti-crisis measures of Carlsberg Ukraine during the war in Ukraine and substantiation of Carlsberg Ukraine STP-marketing anti-crisis strategies. To achieve the goal of the work, an analysis of crisis situations in the activities of enterprises has been provided; the essence and tasks of the enterprise anti-crisis strategic management have been defined; the main marketing tools in the anti-crisis management of the enterprise have been considered. The consequences of a full-scale war in Ukraine and their impact on the activities of enterprises in the brewing industry have been examined in the work; strategies of the Carlsberg Group on international markets in the conditions of the global economic crisis have been analyzed; an analysis of the marketing anti-crisis measures of Carlsberg Ukraine during the war in Ukraine has been provided. On the basis of the STP-marketing model, the anti-crisis strategies of Carlsberg Ukraine in wartime conditions have been substantiated, in particular, the development of a free niche of premium-class non-alcoholic dark beer on the Ukrainian market and the expansion of the sales markets for Carlsberg Ukraine products thanks to the export of "Lvivske" brand beer to the Baltic countries. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject криза uk
dc.subject антикризове управління uk
dc.subject галузь пивоваріння uk
dc.subject бренд uk
dc.subject stp-маркетинг uk
dc.subject стратегія uk
dc.subject сегмент uk
dc.subject позиціювання продукції uk
dc.subject crisis uk
dc.subject anti-crisis management uk
dc.subject brewing industry uk
dc.subject brand uk
dc.subject stp-marketing uk
dc.subject strategy uk
dc.subject segment uk
dc.subject product positioning uk
dc.title Маркетингові стратегії антикризового управління ТНК Carlsberg Ukraine під час війни uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу