UA : Дипломна робота – 67 стор., 56 джерел.
Об’єкт дослідження – Аналіз впровадження мультимедійного контенту
в журналістських матеріалів мультимедійного характеру.
Предмет дослідження – тематичне різноманіття, джерела інформації,
елементи мультимедійності впроваджені в інтернет-публікаціях репортажного
характеру.
Метою дослідження є визначення впливу мультимедійних елементів
(таких як фотографії, відео, аудіо, інфографіка тощо) на якість та ефективність
репортажного контенту в онлайн-середовищі. Дослідження може
спрямовуватися на розуміння того, як різні мультимедійні компоненти
впливають на сприйняття інформації читачами, їх взаємодію з контентом та
вплив на формування публічної думки
Теоретико-методологічні засади: роботи вітчизняних та зарубіжних
дослідників з мультимедійних елементів, вебпрограмуванню, маркетингу та
психології, зокрема, М. Чабаненко, А. Булла, І. Зинов’єва, О. Самуляка,
Л. Чхеайло, В. Конах та інших.
Отримані результати: в роботі вперше узагальнені знання щодо
впровадження мультимедійних засобів в інтернет-журналістиці в матеріалах
репортажного характеру та їх порівняння, а також досліджено саме поняття
мультимедійності та її вплив в цілому на інтернет-журналістику.
EN : The object of the study is the materials of the Ukrainian mass media and theirmultimedia elements, which are integrated in Internet publications of a reportingnature.The subject of the study is thematic diversity, sources of information,elements of multimedia implemented in Internet publications of a reporting nature.The purpose of the research is to determine the impact of multimediaelements (such as photos, videos, audio, infographics, etc.) on the quality andeffectiveness of reporting content in the online environment. Research can be aimedat understanding how different multimedia components affect the perception ofinformation by readers, their interaction with content and influence on the formationof public opinion.Theoretical and methodological foundations_ works of domestic and foreignresearchers on multimedia elements, web programming, marketing and psychology,in particular M. Chabanenko, A. Bulla, I. Zinovyeva, O. Samuliaka, L. Chheaylo,V. Konakh, Deuze M and others.Obtained results_ the work for the first time summarizes knowledge about theintroduction of multimedia tools in online journalism in reporting materials andtheir comparison, as well as the very concept of multimedia and its impact on onlinejournalism as a whole is investigated.