Інституційний репозитарій ЗНУ

Мультимедійність в інтернет-публікаціях репортажного характеру

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Прокоп'єв, Даніїл Олександрович
dc.date.accessioned 2024-01-19T11:11:16Z
dc.date.available 2024-01-19T11:11:16Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18591
dc.description Прокоп'єв Д. О. Мультимедійність в інтернет-публікаціях репортажного характеру : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник М. В. Чабаненко. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 67 с. uk
dc.description.abstract UA : Дипломна робота – 67 стор., 56 джерел. Об’єкт дослідження – Аналіз впровадження мультимедійного контенту в журналістських матеріалів мультимедійного характеру. Предмет дослідження – тематичне різноманіття, джерела інформації, елементи мультимедійності впроваджені в інтернет-публікаціях репортажного характеру. Метою дослідження є визначення впливу мультимедійних елементів (таких як фотографії, відео, аудіо, інфографіка тощо) на якість та ефективність репортажного контенту в онлайн-середовищі. Дослідження може спрямовуватися на розуміння того, як різні мультимедійні компоненти впливають на сприйняття інформації читачами, їх взаємодію з контентом та вплив на формування публічної думки Теоретико-методологічні засади: роботи вітчизняних та зарубіжних дослідників з мультимедійних елементів, вебпрограмуванню, маркетингу та психології, зокрема, М. Чабаненко, А. Булла, І. Зинов’єва, О. Самуляка, Л. Чхеайло, В. Конах та інших. Отримані результати: в роботі вперше узагальнені знання щодо впровадження мультимедійних засобів в інтернет-журналістиці в матеріалах репортажного характеру та їх порівняння, а також досліджено саме поняття мультимедійності та її вплив в цілому на інтернет-журналістику. uk
dc.description.abstract EN : The object of the study is the materials of the Ukrainian mass media and theirmultimedia elements, which are integrated in Internet publications of a reportingnature.The subject of the study is thematic diversity, sources of information,elements of multimedia implemented in Internet publications of a reporting nature.The purpose of the research is to determine the impact of multimediaelements (such as photos, videos, audio, infographics, etc.) on the quality andeffectiveness of reporting content in the online environment. Research can be aimedat understanding how different multimedia components affect the perception ofinformation by readers, their interaction with content and influence on the formationof public opinion.Theoretical and methodological foundations_ works of domestic and foreignresearchers on multimedia elements, web programming, marketing and psychology,in particular M. Chabanenko, A. Bulla, I. Zinovyeva, O. Samuliaka, L. Chheaylo,V. Konakh, Deuze M and others.Obtained results_ the work for the first time summarizes knowledge about theintroduction of multimedia tools in online journalism in reporting materials andtheir comparison, as well as the very concept of multimedia and its impact on onlinejournalism as a whole is investigated. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject мультимедіа uk
dc.subject репортаж uk
dc.subject відеоматеріали uk
dc.subject аудіоматеріали uk
dc.subject інтерактивні елементи uk
dc.subject інфографіка uk
dc.subject коментарі uk
dc.subject сучасні технології uk
dc.subject multimedia uk
dc.subject reporting uk
dc.subject video uk
dc.subject audio uk
dc.subject interactive elements uk
dc.subject infographics uk
dc.subject comments uk
dc.subject modern technologies uk
dc.title Мультимедійність в інтернет-публікаціях репортажного характеру uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу