Інституційний репозитарій ЗНУ

Аналіз та оцінка маркетингової політики ТОВ «АСІНО УКРАЇНА»

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Крутько, Владислава Анатоліївна
dc.date.accessioned 2024-01-28T19:04:38Z
dc.date.available 2024-01-28T19:04:38Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18778
dc.description Крутько В. А.Аналіз та оцінка маркетингової політики ТОВ «АСІНО УКРАЇНА» : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 075 "Маркетинг" / наук. керівник О. Г. Череп. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 146 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота викладена на 146 сторінках друкованого тексту, містить 18 таблиць, 15 рисунків, 2 додатки. Перелік посилань включає 63 джерела, з них 15 іноземною мовою. Об’єктом кваліфікаційної роботи є маркетингова політика ТОВ «АСІНО УКРАЇНА». Предметом дослідження є теоретичні, методичні й практичні аспекти формування на основі маркетингової політики. Метою кваліфікаційної роботи є узагальнення теоретичних основ та практичних рекомендацій щодо формування маркетингової політики. Завдання: 1) розглянути теоретичні засади формування маркетингу персоналу; 2) оцінити результативність політики маркетингу; 3) проаналізувати напрями реалізації політики маркетингу; 4) розробити шляхи вдосконалення політики маркетингу ТОВ «АСІНО УКРАЇНА». Методи дослідження: логічного узагальнення, дедуктивний, фінансового та статистичного аналізу, порівняння, зведення та ін. Одержані результати: 1) теоретичні засади формування персоналу підприємства; 2) визначено сутність та принципи політики маркетингу; 3) оцінено ефективність маркетингової політики; 4) визначено напрями удосконалення політики маркетингу. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 146 pages of printed text, contains 18 tables, 15 figures, 2 annex. The list of referеnces includes 63 sources, 15 of them in foreign languages. The object of the qualification work is the marketing policy in the personnel management system of ASINO UKRAINE LLC. The subject of research is theoretical, methodological and practical aspects formation of personnel on the basis of marketing policy taking into account financial and economic security. The purpose of the qualification work is to generalize the theoretical foundations and practical recommendations for the formation of marketing policy in the personnel management system, taking into account financial and economic security. Tasks: determine the role of staff in the activities of the enterprise, taking into account financial and economic security; to consider forms, principles and directions of formation of the personnel of the enterprise in management of financial and economic safety; generalize marketing research of the labor market as a basis for the formation of enterprise personnel in the management of financial and economic security; give a general description and analyze the economic activity of LLC "ASINO UKRAINE"; to analyze the directions of formation of marketing policy in the personnel management system of ASINO UKRAINE LLC; evaluate the current personnel marketing policy in the personnel management system of the enterprise, taking into account financial and economic security; to develop areas of organizational support for the implementation of the function of personnel marketing in the personnel management system of LLC "ASINO UKRAINE" in the management of financial and economic security; substantiate the need to form the image of the enterprise in the labor market as a result of marketing the personnel of the enterprise in the management of financial and economic security; develop recommendations for improving marketing policy in the personnel management system, taking into account financial and economic 6 security. Research methods: generalization, deductive, financial and statistical analysis, comparison, summary, etc. Obtained results and their novelty: 1) theoretical principles of personnel formation of the enterprise in the management of financial and economic security; 2) the essence and principles of marketing policy are taken into account taking into account financial and economic security; 3) evaluated the effectiveness of marketing policy in the personnel management system; 4) the directions of improvement of marketing policy taking into account financial and economic safety are defined. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject персонал uk
dc.subject імідж uk
dc.subject кадрова безпека uk
dc.subject управління персоналом uk
dc.title Аналіз та оцінка маркетингової політики ТОВ «АСІНО УКРАЇНА» uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу