UA : Кваліфікаційна робота: 78 сторінок, 11 таблиць, 20 рисунків,. Перелік
використаних джерел нараховує 74 найменування.
Актуальність теми роботи обумовлена тим, що для отримання
конкурентних переваг підприємствам хлібопекарної галузі якість продукції
залишається найбільш значущою умовою їх отриманням. Вибудувана система
управління якості дозволить покращити показники якості, оптимізувати
товарний портфель і стати стратегічним орієнтиром в подальшому розвитку
хлібозаводу в період повоєнної відбудови України.
Метою кваліфікаційної робити є визначення основних напрямків
забезпечення конкурентоспроможності підприємства та розробка
рекомендацій щодо отримання конкурентних переваг на ринку хлібобулочних
виробів за рахунок поліпшення якості його продукції.
Об’єкт дослідження –Товариство з обмеженою відповідальністю
«Запорізький хлібозавод №3»..
Інформаційну базу роботи становлять чинна законодавча базу, наукова
та спеціалізована література з теми дослідження, періодичні статті,
монографії, роботи конференцій та доповіді, фінансова звітність ТзДВ
«Запорізький хлібозавод №3». В роботі інформація узагальнена та
відображена за допомогою таблиць, графіків, схем.
Під час виконання роботи було розглянуто теоретичні основи
управління якістю продукції підприємства. На основі теоретичного матеріалу
було проаналізовано якість продукції ТзДВ «Запорізький хлібозавод №3» та
запропоновано заходи щодо поліпшення рівня якості продукції для
забезпечення її конкурентоспроможності.
EN : Qualification work: 78 pages, 11 tables, 20 figures. The list of used sources
includes 74 names.
The relevance of the topic of the work is due to the fact that in order to obtain
competitive advantages for enterprises in the bakery industry, the quality of products
remains the most significant condition for obtaining them. The built-in quality
management system will improve quality indicators, optimize the product portfolio
and become a strategic reference point in the further development of the bakery
during the post-war reconstruction of Ukraine.
The object of the study is Zaporizhia Bakery No. 3 Limited Liability
Company.
The information base of the work consists of the current legislative base,
scientific and specialized literature on the topic of research, periodical articles,
monographs, conference proceedings and reports, financial statements of TzDV
"Zaporizhsky Hlibozavod No. 3". In the work, the information is summarized and
displayed using tables, graphs, and diagrams.
During the performance of the work, the theoretical foundations of the
company's product quality management were considered. On the basis of the
theoretical material, the quality of the products of Zaporizhzhya Hlibozavod No. 3
TzDV was analyzed and measures were proposed to improve the level of product
quality to ensure its competitiveness.