Інституційний репозитарій ЗНУ

Маркетингова діяльність підприємства в контексті забезпечення його конкурентоспроможності

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Давидова, Дар'я Вікторівна
dc.date.accessioned 2024-02-05T12:44:24Z
dc.date.available 2024-02-05T12:44:24Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/18885
dc.description Давидова Д. В. Маркетингова діяльність підприємства в контексті забезпечення його конкурентоспроможност : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 073 "Менеджмент" / наук. керівник О. О. Фурсін. Запоріжжя : ЗНУ, 2023. 88 с. uk
dc.description.abstract UA : Виконаний аналіз основних особливостей управління маркетинговою діяльністю на підприємстві в умовах ринку. Проаналізовані основні фактори, що впливають на управління маркетенговою діяльністю та основні механізми підвищення рівня конкурентоспроможності, враховуючи вітчизняний та зарубіжний досвід діяльності підприємств. Охарактеризовані основні напрямі роботи ТОВ «СПЕЛЛ» та визначені основні конкурентні переваги та недоліки, що впливають на стратегію управління маркетинговою діяльністю. Обґрунтовані заходи удосконaлeння упрaвлiння маркетинговою дiяльнiстю нa пiдприємстві. uk
dc.description.abstract EN : The analysis of the main features of the management of marketing activities at the enterprise in market conditions has been carried out. The main factors affecting the management of marketing activities and the main mechanisms of increasing the level of competitiveness are analyzed, taking into account the domestic and foreign experience of enterprises. The main areas of work of "SPELL" LLC are characterized and the main competitive advantages and disadvantages affecting the marketing management strategy are determined. Reasonable measures to improve the management of marketing activities at the enterprise. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject маркетингові комунікації uk
dc.subject рекламна діяльність uk
dc.subject попит на продукцію uk
dc.subject рекламна стратегія uk
dc.subject advertising activities uk
dc.subject marketing communications uk
dc.subject advertising strategy uk
dc.subject demand for products uk
dc.title Маркетингова діяльність підприємства в контексті забезпечення його конкурентоспроможності uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу