ZNU Institutional Repository

Соціально-педагогічна підтримка сімей у складних життєвих обставинах у ЦСССДМ

Show simple item record

dc.contributor.author Степанова, Анна Іванівна
dc.date.accessioned 2020-03-25T07:43:39Z
dc.date.available 2020-03-25T07:43:39Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1895
dc.description Степанова А. І. Соціально-педагогічна підтримка сімей у складних життєвих обставинах у ЦСССДМ : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота: соціальна педагогіка" / наук. керівник М. О. Гладиш. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 80 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота: 80 с., 73 джерел, 2 таблиці, 8 додатків. Об’єкт дослідження: процес соціально-педагогічної підтримки сімей, що опинились у складних життєвих обставинах. Предмет дослідження: зміст, форми та методи соціально-педагогічної підтримки сімей, які опинились у складних життєвих обставинах. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити зміст, форми та методи соціально-педагогічної підтримки сімей, які опинились у складних життєвих обставинах (СЖО). Відповідно до мети визначено такі завдання дослідження: - здійснити характеристику сімей, які опинились у СЖО; - проаналізувати соціально-педагогічну роботу з сім’ями у складних життєвих обставинах в Україні за останні роки; - дібрати методики та здійснити діагностику сімей, що опинилися в ЦСССДМ; - охарактеризувати зміст, форми та методи соціально-педагогічної підтримки сімей в складних життєвих обставинах в умовах ЦСССДМ. Теоретичне значення роботи полягає у комплексному підході до проблеми соціально-педагогічної підтримки сімей у складних життєвих обставинах ЦСССДМ, що включає не лише інформування, а й підтримку та допомогу соціальних педагогів. Практичне значення роботи полягає у розробці програми соціально-педагогічної підтримки сімей у складних життєвих обставинах у ЦСССДМ. Галузь використання: центри соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, загальноосвітні школи, центри соціальної реабілітації, дитячі будинки сімейно- го типу, служба у справах неповнолітніх. uk
dc.description.abstract EN : The qualifying work consists of introduction, 2 parts, findings, list of literature (81 sources), and 2 addenda. The qualifying work volume is 124 pages long, 80 of them – main text. There are 3 tables and 4 illustrations. The qualifying work gives theoretical review and describes the experimental research of the socio-pedagogical support for families in difficult life circumstances. The research object: the process of social and pedagogical support for families in difficult life circumstances. The research subject: the content, forms and methods of social and pedagogical support for families themselves in difficult life circumstances. The research purpose: to theoretically substantiate and experimentally verify the content, forms and methods of social and pedagogical support for families who find themselves in difficult circumstances. The research tasks are: 1) to describe families who are in difficult life circumstances; 2) to analyze social and pedagogical work with families in difficult life circumstances; 3) to select the methods and diagnostics of the families who have appeared in CSSFCY. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject соціально-педагогічна підтримка uk
dc.subject сім’я ускладних життєвих обставинах uk
dc.subject соціальний педагог uk
dc.subject центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді uk
dc.subject social and pedagogical support uk
dc.subject family in difficult circumstances uk
dc.subject social pedagogue uk
dc.subject center of social services for family, children and youth (CSSFCY) uk
dc.title Соціально-педагогічна підтримка сімей у складних життєвих обставинах у ЦСССДМ uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics