dc.contributor.author |
Степанова, Анна Іванівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-03-25T07:43:39Z |
|
dc.date.available |
2020-03-25T07:43:39Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1895 |
|
dc.description |
Степанова А. І. Соціально-педагогічна підтримка сімей у складних життєвих обставинах у ЦСССДМ : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота: соціальна педагогіка" / наук. керівник М. О. Гладиш. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 80 с. |
uk |
dc.description.abstract |
UA : Кваліфікаційна робота: 80 с., 73 джерел, 2 таблиці, 8 додатків.
Об’єкт дослідження: процес соціально-педагогічної підтримки сімей, що опинились у складних життєвих обставинах.
Предмет дослідження: зміст, форми та методи соціально-педагогічної підтримки сімей, які опинились у складних життєвих обставинах.
Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити зміст, форми та методи соціально-педагогічної підтримки сімей, які опинились у складних життєвих обставинах (СЖО).
Відповідно до мети визначено такі завдання дослідження:
- здійснити характеристику сімей, які опинились у СЖО;
- проаналізувати соціально-педагогічну роботу з сім’ями у складних життєвих обставинах в Україні за останні роки;
- дібрати методики та здійснити діагностику сімей, що опинилися в ЦСССДМ;
- охарактеризувати зміст, форми та методи соціально-педагогічної підтримки сімей в складних життєвих обставинах в умовах ЦСССДМ.
Теоретичне значення роботи полягає у комплексному підході до проблеми соціально-педагогічної підтримки сімей у складних життєвих обставинах ЦСССДМ, що включає не лише інформування, а й підтримку та допомогу соціальних педагогів.
Практичне значення роботи полягає у розробці програми соціально-педагогічної підтримки сімей у складних життєвих обставинах у ЦСССДМ.
Галузь використання: центри соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, загальноосвітні школи, центри соціальної реабілітації, дитячі будинки сімейно-
го типу, служба у справах неповнолітніх. |
uk |
dc.description.abstract |
EN : The qualifying work consists of introduction, 2 parts, findings, list of literature (81 sources), and 2 addenda. The qualifying work volume is 124 pages long, 80 of them – main text. There are 3 tables and 4 illustrations.
The qualifying work gives theoretical review and describes the experimental research of the socio-pedagogical support for families in difficult life circumstances.
The research object: the process of social and pedagogical support for families in difficult life circumstances.
The research subject: the content, forms and methods of social and pedagogical support for families themselves in difficult life circumstances.
The research purpose: to theoretically substantiate and experimentally verify the content, forms and methods of social and pedagogical support for families who find themselves in difficult circumstances.
The research tasks are:
1) to describe families who are in difficult life circumstances;
2) to analyze social and pedagogical work with families in difficult life circumstances;
3) to select the methods and diagnostics of the families who have appeared in CSSFCY. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
соціально-педагогічна підтримка |
uk |
dc.subject |
сім’я ускладних життєвих обставинах |
uk |
dc.subject |
соціальний педагог |
uk |
dc.subject |
центр соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді |
uk |
dc.subject |
social and pedagogical support |
uk |
dc.subject |
family in difficult circumstances |
uk |
dc.subject |
social pedagogue |
uk |
dc.subject |
center of social services for family, children and youth (CSSFCY) |
uk |
dc.title |
Соціально-педагогічна підтримка сімей у складних життєвих обставинах у ЦСССДМ |
uk |
dc.type |
Магістерська робота |
uk |