UA : Кваліфікаційна робота: 80 с., 73 джерел, 2 таблиці, 8 додатків.
Об’єкт дослідження: процес соціально-педагогічної підтримки сімей, що опинились у складних життєвих обставинах.
Предмет дослідження: зміст, форми та методи соціально-педагогічної підтримки сімей, які опинились у складних життєвих обставинах.
Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити зміст, форми та методи соціально-педагогічної підтримки сімей, які опинились у складних життєвих обставинах (СЖО).
Відповідно до мети визначено такі завдання дослідження:
- здійснити характеристику сімей, які опинились у СЖО;
- проаналізувати соціально-педагогічну роботу з сім’ями у складних життєвих обставинах в Україні за останні роки;
- дібрати методики та здійснити діагностику сімей, що опинилися в ЦСССДМ;
- охарактеризувати зміст, форми та методи соціально-педагогічної підтримки сімей в складних життєвих обставинах в умовах ЦСССДМ.
Теоретичне значення роботи полягає у комплексному підході до проблеми соціально-педагогічної підтримки сімей у складних життєвих обставинах ЦСССДМ, що включає не лише інформування, а й підтримку та допомогу соціальних педагогів.
Практичне значення роботи полягає у розробці програми соціально-педагогічної підтримки сімей у складних життєвих обставинах у ЦСССДМ.
Галузь використання: центри соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, загальноосвітні школи, центри соціальної реабілітації, дитячі будинки сімейно-
го типу, служба у справах неповнолітніх.
EN : The qualifying work consists of introduction, 2 parts, findings, list of literature (81 sources), and 2 addenda. The qualifying work volume is 124 pages long, 80 of them – main text. There are 3 tables and 4 illustrations.
The qualifying work gives theoretical review and describes the experimental research of the socio-pedagogical support for families in difficult life circumstances.
The research object: the process of social and pedagogical support for families in difficult life circumstances.
The research subject: the content, forms and methods of social and pedagogical support for families themselves in difficult life circumstances.
The research purpose: to theoretically substantiate and experimentally verify the content, forms and methods of social and pedagogical support for families who find themselves in difficult circumstances.
The research tasks are:
1) to describe families who are in difficult life circumstances;
2) to analyze social and pedagogical work with families in difficult life circumstances;
3) to select the methods and diagnostics of the families who have appeared in CSSFCY.