dc.contributor.author |
Харченко, Дар'я Євгенівна |
|
dc.date.accessioned |
2020-03-25T08:30:09Z |
|
dc.date.available |
2020-03-25T08:30:09Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1901 |
|
dc.description |
Харченко Д. Є. Соціално-педагогічна підтримка дітей із затримкою психічного розвитку в інклюзивному класі : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота: соціальна педагогіка" / наук. керівник Ю. Р. Мацкевіч. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 82 с. |
uk |
dc.description.abstract |
UA : Кваліфікаційна робота: 82 с., 3 таблиці, 4 рисунки, 81 джерело, 2 додатки.
Об’єкт дослідження: процес соціально-педагогічної підтримки дітей із затримкою психічного розвитку в інклюзивному класі.
Предмет дослідження: зміст, форми та методи соціально-педагогічної підтримки дітей із затримкою психічного розвитку в інклюзивному класі.
Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити зміст, форми та методи соціально-педагогічної підтримки дітей із затримкою психічного розвитку в інклюзивному класі.
Методи дослідження: теоретичний аналіз наукових джерел, аналіз правового підґрунтя дослідження, спостереження, інтерв’ювання, опитування, анкетування, тестування, соціально-педагогічний експеримент.
Теоретичне значення роботи полягає у комплексному підході до процесу соціально-педагогічної підтримки дитини з затримкою психічного розвитку в інклюзивному класі.
Практичне значення роботи полягає у розробці соціально-педагогічної програми соціально-педагогічної підтримки дитини з затримкою психічного розвитку в інклюзивному класі.
Галузь використання: заклади шкільної, дошкільної та позашкільної освіти. |
uk |
dc.description.abstract |
EN : The qualifying work gives theoretical review and describes the experimental research of the socio-pedagogical support for children with mental retardation in the inclusive class. The difficulties of socio-pedagogical work with this category are highlighted.
The difficulties of the socio-pedagogical support with this category are highlighted.
The research object: the process of the socio-pedagogical support for children with mental retardation.
The research subject: the content, forms and methods of the socio-pedagogical support for children with mental retardation in the inclusive class.
The research purpose: theoretical background and experimental verification of the content, forms and methods of the socio-pedagogical support for children with mental retardation in the inclusive class.
The research tasks are:
- to define the essence of the notion «socio-pedagogical support» for children with mental retardation;
- to consider the peculiarities of the organisation of the inclusive educational area.
- to consider the psycho-pedagogical characteristics of a child with mental retardation;
- to define the content of social pedagogue’s activity of the socio-pedagogical support for children with mental retardation in the inclusive class;
- to verify and implement the program socio-pedagogical support for children with mental retardation in the inclusive class into school. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
затримка психічного розвитку |
uk |
dc.subject |
інклюзивний клас |
uk |
dc.subject |
соціально-педагогічна підтримка |
uk |
dc.subject |
молодший шкільний вік |
uk |
dc.subject |
mental retardation |
uk |
dc.subject |
inclusive class |
uk |
dc.subject |
socio-pedagogical suppor |
uk |
dc.subject |
primary school age |
uk |
dc.title |
Соціально-педагогічна пітримка діте із затримкою психічного розвитку в інклюзивному класі |
uk |
dc.type |
Магістерська робота |
uk |