Інституційний репозитарій ЗНУ

Соціально-педагогічна пітримка діте із затримкою психічного розвитку в інклюзивному класі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Харченко, Дар'я Євгенівна
dc.date.accessioned 2020-03-25T08:30:09Z
dc.date.available 2020-03-25T08:30:09Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1901
dc.description Харченко Д. Є. Соціално-педагогічна підтримка дітей із затримкою психічного розвитку в інклюзивному класі : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота: соціальна педагогіка" / наук. керівник Ю. Р. Мацкевіч. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 82 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота: 82 с., 3 таблиці, 4 рисунки, 81 джерело, 2 додатки. Об’єкт дослідження: процес соціально-педагогічної підтримки дітей із затримкою психічного розвитку в інклюзивному класі. Предмет дослідження: зміст, форми та методи соціально-педагогічної підтримки дітей із затримкою психічного розвитку в інклюзивному класі. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити зміст, форми та методи соціально-педагогічної підтримки дітей із затримкою психічного розвитку в інклюзивному класі. Методи дослідження: теоретичний аналіз наукових джерел, аналіз правового підґрунтя дослідження, спостереження, інтерв’ювання, опитування, анкетування, тестування, соціально-педагогічний експеримент. Теоретичне значення роботи полягає у комплексному підході до процесу соціально-педагогічної підтримки дитини з затримкою психічного розвитку в інклюзивному класі. Практичне значення роботи полягає у розробці соціально-педагогічної програми соціально-педагогічної підтримки дитини з затримкою психічного розвитку в інклюзивному класі. Галузь використання: заклади шкільної, дошкільної та позашкільної освіти. uk
dc.description.abstract EN : The qualifying work gives theoretical review and describes the experimental research of the socio-pedagogical support for children with mental retardation in the inclusive class. The difficulties of socio-pedagogical work with this category are highlighted. The difficulties of the socio-pedagogical support with this category are highlighted. The research object: the process of the socio-pedagogical support for children with mental retardation. The research subject: the content, forms and methods of the socio-pedagogical support for children with mental retardation in the inclusive class. The research purpose: theoretical background and experimental verification of the content, forms and methods of the socio-pedagogical support for children with mental retardation in the inclusive class. The research tasks are: - to define the essence of the notion «socio-pedagogical support» for children with mental retardation; - to consider the peculiarities of the organisation of the inclusive educational area. - to consider the psycho-pedagogical characteristics of a child with mental retardation; - to define the content of social pedagogue’s activity of the socio-pedagogical support for children with mental retardation in the inclusive class; - to verify and implement the program socio-pedagogical support for children with mental retardation in the inclusive class into school. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject затримка психічного розвитку uk
dc.subject інклюзивний клас uk
dc.subject соціально-педагогічна підтримка uk
dc.subject молодший шкільний вік uk
dc.subject mental retardation uk
dc.subject inclusive class uk
dc.subject socio-pedagogical suppor uk
dc.subject primary school age uk
dc.title Соціально-педагогічна пітримка діте із затримкою психічного розвитку в інклюзивному класі uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу