Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Харченко, Дар'я Євгенівна | |
dc.date.accessioned | 2020-03-25T08:30:09Z | |
dc.date.available | 2020-03-25T08:30:09Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1901 | |
dc.description | Харченко Д. Є. Соціално-педагогічна підтримка дітей із затримкою психічного розвитку в інклюзивному класі : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота: соціальна педагогіка" / наук. керівник Ю. Р. Мацкевіч. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 82 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : Кваліфікаційна робота: 82 с., 3 таблиці, 4 рисунки, 81 джерело, 2 додатки. Об’єкт дослідження: процес соціально-педагогічної підтримки дітей із затримкою психічного розвитку в інклюзивному класі. Предмет дослідження: зміст, форми та методи соціально-педагогічної підтримки дітей із затримкою психічного розвитку в інклюзивному класі. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити зміст, форми та методи соціально-педагогічної підтримки дітей із затримкою психічного розвитку в інклюзивному класі. Методи дослідження: теоретичний аналіз наукових джерел, аналіз правового підґрунтя дослідження, спостереження, інтерв’ювання, опитування, анкетування, тестування, соціально-педагогічний експеримент. Теоретичне значення роботи полягає у комплексному підході до процесу соціально-педагогічної підтримки дитини з затримкою психічного розвитку в інклюзивному класі. Практичне значення роботи полягає у розробці соціально-педагогічної програми соціально-педагогічної підтримки дитини з затримкою психічного розвитку в інклюзивному класі. Галузь використання: заклади шкільної, дошкільної та позашкільної освіти. | uk |
dc.description.abstract | EN : The qualifying work gives theoretical review and describes the experimental research of the socio-pedagogical support for children with mental retardation in the inclusive class. The difficulties of socio-pedagogical work with this category are highlighted. The difficulties of the socio-pedagogical support with this category are highlighted. The research object: the process of the socio-pedagogical support for children with mental retardation. The research subject: the content, forms and methods of the socio-pedagogical support for children with mental retardation in the inclusive class. The research purpose: theoretical background and experimental verification of the content, forms and methods of the socio-pedagogical support for children with mental retardation in the inclusive class. The research tasks are: - to define the essence of the notion «socio-pedagogical support» for children with mental retardation; - to consider the peculiarities of the organisation of the inclusive educational area. - to consider the psycho-pedagogical characteristics of a child with mental retardation; - to define the content of social pedagogue’s activity of the socio-pedagogical support for children with mental retardation in the inclusive class; - to verify and implement the program socio-pedagogical support for children with mental retardation in the inclusive class into school. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | затримка психічного розвитку | uk |
dc.subject | інклюзивний клас | uk |
dc.subject | соціально-педагогічна підтримка | uk |
dc.subject | молодший шкільний вік | uk |
dc.subject | mental retardation | uk |
dc.subject | inclusive class | uk |
dc.subject | socio-pedagogical suppor | uk |
dc.subject | primary school age | uk |
dc.title | Соціально-педагогічна пітримка діте із затримкою психічного розвитку в інклюзивному класі | uk |
dc.type | Магістерська робота | uk |