Інституційний репозитарій ЗНУ

Соціальні технології в роботі з дітьми з обмеженними можливостями

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Діоба, Юлія Сергіївна
dc.date.accessioned 2020-03-25T09:50:48Z
dc.date.available 2020-03-25T09:50:48Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/1910
dc.description Діоба К. С. Соціальні технології в роботі з дітьми з обмеженими можливостями : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 231 "Соціальна робота: соціальна педагогіка" / наук. керівник Н. В. Заверико. Запоріжжя : ЗНУ, 2020. 103 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота: 103 с., 5 таблиць, 5 рисунків, 87 джерел, 3 додатки. Об’єкт дослідження: соціальна робота з дітьми з обмеженими можливостями. Предмет дослідження: технології соціальної реабілітації дітей з обмеженими можливостями. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити технології соціальної реабілітації в роботі з дітьми з обмеженими можливостями. Методи дослідження: теоретико-методологічний аналіз, системний аналіз, узагальнення, систематизація, спостереження, опитування, вивчення документації, анкетування, тестування, експеримент. Теоретичне значення роботи полягає у комплексному підході до соціальної реабілітації дітей з обмеженими можливостями, що включає не лише соціально-педагогічну роботу з дітьми та сім’єю, але й передбачає роботу над соціальною адаптацією як першим завданням соціальної реабілітації. Практичне значення роботи полягає у розробці соціально-педагогічної програми щодо сприяння соціальній адаптації дітей з обмеженими можливостями. Галузь використання: соціально-реабілітаційні центри, інклюзивно-ресурсні центри, спеціальні заклади освіти, інклюзивні класи. uk
dc.description.abstract EN : The qualifying work consists of introduction, 2 parts, findings, list of literature (87 items), 3 addenda on 6 pages. The qualifying work volume is 103 pages long, 82 of them – main text. There are 5 tables and 5 illustrations. The qualifying work gives theoretical survey and describes the experimental research of social pedagogical, theoretical and practical aspects of rehabilitation of disabled children. It defines the conditions and means of social pedagogical technologies work with adaptation of preschoolers with disabilities. The research object: social work with disabled children. The research subject: technologies of social rehabilitation of disabled children. The research purpose: theoretical background and practical program approval of technologies of social rehabilitation in work with disabled children. The research tasks are: 1) to define the types of social technologies in working with children with disabilities; 2) to analyze approaches and identify the difficulties of social and pedagogical rehabilitation of children with disabilities; 3) to select methods and diagnostic methods for studying the state of social adaptation of children with disabilities; 4) to formulate usage recommendations for program of social adaptation of preschoolers with disabilities; 5) to check the proposed system of measures. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject соціальні технології uk
dc.subject діти з обмеженими можливостями uk
dc.subject соціальна реабілітація uk
dc.subject соціалізація uk
dc.subject соціальна адаптація uk
dc.subject social rehabilitation uk
dc.subject social technologies uk
dc.subject disabled children uk
dc.subject social rehabilitation uk
dc.subject socialization uk
dc.subject social adaptation uk
dc.title Соціальні технології в роботі з дітьми з обмеженними можливостями uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу